kapubanner for mobile

2010. április 29. - 2010. április 30.

Informatikus az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatban

Helyszín: Budapest, XI.

Szervező: Betfaldi Beáta, Számalk Zrt., Betfaldi Beáta, oktatásszervező, +36(1)883-3667, [email protected]

Az informatikának éppúgy megvannak a sajátosságai, mint bármely más iparágnak. Lehet hagyatkozni sztereotípiákra és benchmark adatokra, és lehet, hogy az Ön cége mindkét tekintetben formabontó, és eltér az iparágban megszokott helyzetektől, attitűdtől, egyedi problémákra kell megoldást találni. Akár így, akár úgy, az ügyfélszolgálat a cég arculatának része, amire érdemes odafigyelni. Az alábbi tréning azon kollégáknak lehet segítség, akik az Ön cégét képviselik a vásárlók / fogyasztók / „userek” irányában, függetlenül attól, hogy B2B vagy B2C tevékenységről van szó.

További információk:
[email protected]
http://www.szamalk.hu/Menedzsment/NyiltTreningek/Tanfolyam.aspx?cid=M01&pid=%C3%9CGYI