Helyszín: Budapest
Szervező: Major Dominika, [email protected], 1/279-1047
Ennek a képzésnek a megalkotásában két alapvető cél motivált minket:
1. A magyarországi minőségkultúra fejlesztése
2. Olyan képzés biztosítása partnereinknek, és leendő
ügyfeleknek, amely:
röviden,
elérhető áron,
közérthető formában,
cégünkhöz méltó minőségben
biztos alapokat nyújtva igazít el a szabványok és az alkalmazható módszerek rengetegében.
Célcsoport
Döntéshozóknak a szervezetük rendszer szemléletben való működtetéséhez.
aki a minőségirányítás területén kíván ismereteket szerezni, illetve olyan vállalat vagy szervezeti egység munkatársainak, ahol már működik minőségirányítási rendszer, és ennek tovább-fejlesztésében kívánnak közreműködni.
kinek célja, a minőségirányítási szakma elsajátítása, és ehhez szüksége van az alapokra.
Modulok:
Vevő és folyamat-orientált minőségirányítási rendszer
Az ISO 9001 követelményei dokumentációs követelmények (gyakorlati példák)
Leggyakrabban alkalmazott minőségtechnikák (gyakorlati példák):
Ishikawa, Pareto-analízis,8-D módszer,
FMEA a potenciális hibák időben történő felderítése,
Vizsgálati módszerek technikája és alkalmazása
Statistical Process Control (SPC)
SPC kártya gyakorlatok
Az auditálás és tanúsítás fogalmai - folyamata
TQM alapok
További információ és jelentkezés:
http://www.tequa.hu/index.php?o=23&tf=9