kapubanner for mobile

2010. február 26.

Vezetői motivációs tréning

Helyszín: Budapest

Szervező: Major Dominika, [email protected], 1/279-1047

Célcsoport
Csak vezetőknek!
Amennyiben bármelyik kérdés elgondolkodtatja Önt, és nem talál választ rájuk, jelentkezzen a vezetői tréningre!

  • Tulajdonképpen ki a vezető? - Mi a vezető munkájának a végeredménye?
  • Mit kell tennie egy vezetőnek? - Mi a vezető munkájának selejtje?
  • Milyen vezetői csapdák léteznek?
  • Mivel motiváljunk? - Hogyan teszik tönkre a vezetők a munkatársak motivációját?
  • Miért kapják a munkatársak a fizetésüket? - Miért van időnként zűrzavar a cégben?
  • Munkaidőm hány százalékát töltöm vezetői teendőkkel, és hány százalékát a napi aktuális teendőkkel?
  • Jut-e időm a valódi feladataimra?
  • Vajon a munkatársaim által elkövetett hibák mennyibe kerülnek a cégnek?
  • Honnan tudom, hogy mikor és kit kell elbocsátani?
  • Mi az alapja a jól működő belső kommunikációnak és hogyan lehet azt hatékonyabbá tenni? - Ki teheti tönkre a céget?


    Cél
    Olyan képzett vezető, aki ismeri a munkatársak motiválásának alapelveit, ismeri a terület sikerességét befolyásoló etikai törvényszerűségeket és képes azokat a napi gyakorlatban alkalmazni. Ismeri a szervezés törvényeit, felismeri a munkatársak valódi eredményességét, képes kialakítani munkaköröket és statisztikákat, valamint meg tudja határozni, és működésben tudja tartani a terület kommunikációs vonalait úgy, hogy a részlegeit folyamatos növekedésben tartsa. A szeminárium résztvevője megtudja, hogy mit tesz jól, és fontos tudnivalókat ismer meg azon területek kezeléséhez, amelyek nem működnek optimálisan.

    Modulok
    Az alábbi tematika, egy általános bővebb tematika, mely a résztvevők és jelentkezők igényeihez mérten aktuálisan lesz kialakítva. Így az itt szereplő témák közül nem mindegyik kap hangsúlyt az egy napos képzés során!

    A vezető:

  • Tulajdonképpen ki a vezető
  • A szervezetfejlesztési-vezető munkájának a végeredménye
  • Mit kell tennie egy vezetőnek?- a tervezés, szervezés, és ellenőrzés terén
  • Jó vezető, rossz vezető ismérvei
  • A vezető munkájának selejtje
  • A munkatársak etikai szintjének felismerése
  • Szakmai ismeretek a munkahelyi etika körében
  • Vezetői csapdák



    A szervezet alapjai:

  • A szervezet stabil növekedését és fejlődését biztosító alapok lefektetése
  • Az optimális szervezeti struktúra
  • A cég ill. a csoport, fejlődésben tartása a megfelelő stratégia kialakításával


    A termék:

  • Miért kapják a munkatársak a fizetésüket? (A munkafolyamatért, vagy az elvégzett munkáért?)
  • A munkafolyamatok eredményének megfogalmazása
  • Az előállt "termékek" objektív mérése

    Zűrzavar:

  • Miért van időnként zűrzavar a cégekben?
  • A zűrzavar kialakulásának valós okai
  • A zűrzavar felismerése és kezelése
  • A problémák forrásának kiderítése

    Statisztikák:

  • A statisztikák pontos meghatározása
  • Az objektív értékelés gyakorlati alapjai
  • Mit érdemes mérni és hogyan
  • A statisztika elemzése
  • A nem teljesítés valós okainak kiderítése
  • Ösztönzésmenedzsment
  • Az ösztönzésmenedzsment, vagy motiváció valódi jelentése
  • A motiváció szintjei
  • Mivel motiváljunk
  • Az emberek motiválásának gyakorlati alkalmazása
  • Amivel a vezetők tönkreteszik a munkatársak motivációját


    Belső kommunikáció:

  • A jól és hatékonyan működő belső kommunikáció kialakítása és működtetése
  • Az információáramlás pontos és gyakorlati rendje


    További információ és jelentkezés:
    http://www.tequa.hu/index.php?o=46&tf=155