Helyszín: Budapest
Szervező: Major Dominika, [email protected], 1/279-1047
Célcsoport
Csak vezetőknek!
Amennyiben bármelyik kérdés elgondolkodtatja Önt, és nem talál választ rájuk, jelentkezzen a vezetői tréningre!
Tulajdonképpen ki a vezető? - Mi a vezető munkájának a végeredménye?
Mit kell tennie egy vezetőnek? - Mi a vezető munkájának selejtje?
Milyen vezetői csapdák léteznek?
Mivel motiváljunk? - Hogyan teszik tönkre a vezetők a munkatársak motivációját?
Miért kapják a munkatársak a fizetésüket? - Miért van időnként zűrzavar a cégben?
Munkaidőm hány százalékát töltöm vezetői teendőkkel, és hány százalékát a napi aktuális teendőkkel?
Jut-e időm a valódi feladataimra?
Vajon a munkatársaim által elkövetett hibák mennyibe kerülnek a cégnek?
Honnan tudom, hogy mikor és kit kell elbocsátani?
Mi az alapja a jól működő belső kommunikációnak és hogyan lehet azt hatékonyabbá tenni? - Ki teheti tönkre a céget?
Cél
Olyan képzett vezető, aki ismeri a munkatársak motiválásának alapelveit, ismeri a terület sikerességét befolyásoló etikai törvényszerűségeket és képes azokat a napi gyakorlatban alkalmazni. Ismeri a szervezés törvényeit, felismeri a munkatársak valódi eredményességét, képes kialakítani munkaköröket és statisztikákat, valamint meg tudja határozni, és működésben tudja tartani a terület kommunikációs vonalait úgy, hogy a részlegeit folyamatos növekedésben tartsa. A szeminárium résztvevője megtudja, hogy mit tesz jól, és fontos tudnivalókat ismer meg azon területek kezeléséhez, amelyek nem működnek optimálisan.
Modulok
Az alábbi tematika, egy általános bővebb tematika, mely a résztvevők és jelentkezők igényeihez mérten aktuálisan lesz kialakítva. Így az itt szereplő témák közül nem mindegyik kap hangsúlyt az egy napos képzés során!
A vezető:
Tulajdonképpen ki a vezető
A szervezetfejlesztési-vezető munkájának a végeredménye
Mit kell tennie egy vezetőnek?- a tervezés, szervezés, és ellenőrzés terén
Jó vezető, rossz vezető ismérvei
A vezető munkájának selejtje
A munkatársak etikai szintjének felismerése
Szakmai ismeretek a munkahelyi etika körében
Vezetői csapdák
A szervezet alapjai:
A szervezet stabil növekedését és fejlődését biztosító alapok lefektetése
Az optimális szervezeti struktúra
A cég ill. a csoport, fejlődésben tartása a megfelelő stratégia kialakításával
A termék:
Miért kapják a munkatársak a fizetésüket? (A munkafolyamatért, vagy az elvégzett munkáért?)
A munkafolyamatok eredményének megfogalmazása
Az előállt "termékek" objektív mérése
Zűrzavar:
Miért van időnként zűrzavar a cégekben?
A zűrzavar kialakulásának valós okai
A zűrzavar felismerése és kezelése
A problémák forrásának kiderítése
Statisztikák:
A statisztikák pontos meghatározása
Az objektív értékelés gyakorlati alapjai
Mit érdemes mérni és hogyan
A statisztika elemzése
A nem teljesítés valós okainak kiderítése
Ösztönzésmenedzsment
Az ösztönzésmenedzsment, vagy motiváció valódi jelentése
A motiváció szintjei
Mivel motiváljunk
Az emberek motiválásának gyakorlati alkalmazása
Amivel a vezetők tönkreteszik a munkatársak motivációját
Belső kommunikáció:
A jól és hatékonyan működő belső kommunikáció kialakítása és működtetése
Az információáramlás pontos és gyakorlati rendje
További információ és jelentkezés:
http://www.tequa.hu/index.php?o=46&tf=155