2010. január 17.
Telefonos értékesítés és kapcsolattartás
Helyszín: 1062 Budapest, Bajza u. 24.
Szervező: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, 06 20 491 1330
Cél:
A telefonos kommunikáció lehetőségeinek kiaknázása az értékesítés, ügyfél- és vevőszolgálat, valamint a telemarketing területén. Az ügyféligények felismerése, háttér információk beszerzése, a feszült helyzetek kezelése, feloldása, meggyőzési készség fejlesztése.
Ajánljuk:
mindazoknak, akik napi telefonos kapcsolatban állnak az ügyfelekkel.
Tartalom:
- a telefonos kommunikációs stílus tudatos kialakítása csapdák, lényegre törő szavak, kérdezéstechnika
- tárgyalás és értékesítés telefonon; ügyfélelvárások, igények és motivációk azonosítása, érvelés, ellenvetések kezelése
- hívások fogadása és kezdeményezése; az utolsó jó benyomás technikája
Kezdés időpontja:
2011. január 17. Hétfő 2011. január 18. Kedd
Bővebb információ
Szalai Anita Tünde
képzési asszisztens
[email protected]
Tel. 4 880 880
www.wifi.hu