Helyszín:1062 Budapest, Bajza u. 24
Szervező: WIFI Hungária, [email protected]
Cél:
a kereslet vezérelte folyamatok fontosságának megértése, a szállítókkal való helyes kapcsolattartás elemeinek meghatározása és megértése.
Ajánljuk:
a termelés, a beszerzés, a logisztika vezetőinek, logisztikai munkatársaknak és stratégiai tervezőknek.
Tartalom:
SCM attitüd a vezetésben, szerepe a vállalat stratégiai célkitűzéseinek kialakításában. Az együttműködés típusai az ellátási láncban résztvevő vállalatok között és vállalaton belül. Az SCM gondolkodás elfogadtatása, "elültetése" a vállalat alkalmazottai között. A marketing és az SCM kapcsolata.
az SCM pillérei, sikerkritériumok: agilitás, alkalmazkodóképesség és összehangoltság.
Az információáramlás, a kommunikáció jelentősége az SCM koncepció megvalósítása során. Informatikai megoldások, technikai háttér, és az emberi tényező. Információ megosztás és az üzleti érdek. A bizalom szerepe. Érdekellentétek, konfliktus kezelés, innovatív megoldások. A korszerű technika által nyújtott lehetőségek. Adatbányászat és az RFID.
A készletgazdálkodás helye és szerepe a vállalat működésében, jövedelmezőségében. A készletezés típusai, funkciói, Készletezési folyamat, rendszerek és modellek. Az ellátási lánc - a beszerzés, termelés, elosztás, értékesítés - készletezés problémái, érdekütköztetések, konfliktus menedzsment. Készletezési rendszerek, esettanulmányok.
SCM-folyamatok és funkciók kiszervezése. Offshoring: "low cost country" vagy "best cost country".
Az aggregált tervezés alapjai. A jó tervezés jelentősége a kereslet előrejelzésétől a termelési terveken keresztül az alapanyagok rendeléséig.
Időtartam: 2 nap
Részvételi díj: 197800 Ft
További információ:
www.wifi.hu