kapubanner for mobile

2010. június 7. - 2010. április 8.

Konfliktusok kezelése

Helyszín: Budapest, XI.

Szervező: Betfaldi Beáta, Számalk Zrt., Betfaldi Beáta, oktatásszervező, +36(1)883-3667, [email protected]

Tanfolyam célja

A konfliktus életünk természetes velejárója. Felesleges ezért folyton azzal próbálkozni, hogyan lehet elkerülni az összeütközéseket. Hasznosabb, ha megtanuljuk, hogyan bánjunk ezekkel a helyzetekkel. Így csökkenthetjük a zavar, harag, sértődöttség és kudarc érzését, s helyette átélhetjük a sikeres konfliktuskezelés élményét, ami saját önbecsülésünket, önbizalmunkat is megerősíti.

A kurzust mindazoknak ajánljuk, akik munkahelyükön nem tudnak megfelelően bánni a konfliktus helyzetekkel. Mindazoknak, akiknek emberek irányítása a feladata. Akik ebben a szerepükben igazságosan, bölcsen kívánnak közreműködni munkatársaik fejlesztésében. Mindazoknak, akik szorongást, félelmet, önmagukkal való elégedetlenséget éreznek egy-egy vitás helyzetben. Akik számára nehézséget jelent, ha kritikával kell illetni másokat, ha reklamálni kell valamit, s ha véleményüket önérvényesítő módon kell képviselni. És végül mindazoknak, akik problémáikat magas szinten, nyertesként kívánják megoldani.

A képzés eredményeképpen a résztvevők képessé válnak arra:

hogy megszabaduljanak a konfliktusok okozta félelmektől, gátlásoktól.
Önismeretük gazdagodik, ami a céltudatos és határozott fellépés elengedhetetlen feltétele.
Képessé válnak arra, hogy a másik fél érveit, igényeit, meghallják és saját elvárásaikat pontosabban megfogalmazzák.
Megtanulják az asszertív típusú problémamegoldást, s az ehhez kapcsolódó technikai fortélyokat.
A képzés során lehetőség nyílik a résztvevők által hozott valóságos konfliktushelyzetek feldolgozására és a szükséges készségek gyakorlására.


További információk:
[email protected]
http://www.szamalk.hu/Menedzsment/NyiltTreningek/Tanfolyam.aspx?cid=M01&pid=KONF