Helyszín: Budapest XIII. kerület Adina Apartment Hotel
Szervező: Szecskó Mónika, [email protected]
A rendezvényen résztvevők választ kapnak a szakma legaktuálisabb és legfontosabb kérdéseire.
Témáink:
Miért jó a külsős Call Center? - Outsourcinggal az új ügyfelekért.
Heinbach Dárius (Fürkész Holding Kft., ügyvezető igazgató)
Komplex értékesítés: időpont-egyeztetéstől az ügyfélszerzésig
Dr. Horváth Endre (Budasys, ügyvezető igazgató; Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, főiskolai docens)
Személyes ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás: a visszatérő Megbízó titka
Petrovszky Zoltán (WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, vezető fejlesztési tanácsadó, tréner)
Esettanulmányok, meglepő projektek
Márki-Kormos Zsuzsanna (EWAY, projekt üzletág vezető)
Az eredmény hátterében, avagy mitől lesz sikeres a projekt
Dékány Ernő (EWAY, projekt koordinátor)
Call Center szolgáltatások másképp
Szecskó Mónika (EWAY, üzletág képviselő)
Részvétel: Erre a programra Önök a mi vendégeink. Előzetes regisztráció szükséges, mivel az első 30 jelentkező részvétele biztosított!