kapubanner for mobile

2010. május 27.
I. EWAY Sales szeminárium

Helyszín: Budapest XIII. kerület Adina Apartment Hotel

Szervező: Szecskó Mónika, [email protected]

A rendezvényen résztvevők választ kapnak a szakma legaktuálisabb és legfontosabb kérdéseire.

Témáink:
  • Miért jó a külsős Call Center? - Outsourcinggal az új ügyfelekért.
  • Heinbach Dárius (Fürkész Holding Kft., ügyvezető igazgató)
  • Komplex értékesítés: időpont-egyeztetéstől az ügyfélszerzésig
  • Dr. Horváth Endre (Budasys, ügyvezető igazgató; Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, főiskolai docens)
  • Személyes ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás: a visszatérő Megbízó titka
  • Petrovszky Zoltán (WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, vezető fejlesztési tanácsadó, tréner)
  • Esettanulmányok, meglepő projektek
  • Márki-Kormos Zsuzsanna (EWAY, projekt üzletág vezető)
  • Az eredmény hátterében, avagy mitől lesz sikeres a projekt
  • Dékány Ernő (EWAY, projekt koordinátor)
  • Call Center szolgáltatások másképp
  • Szecskó Mónika (EWAY, üzletág képviselő)

    Részvétel: Erre a programra Önök a mi vendégeink. Előzetes regisztráció szükséges, mivel az első 30 jelentkező részvétele biztosított!