kapubanner for mobile

2010. március 11. - 2010. március 12.

Hosszú távú ügyfélkapcsolat

Helyszín: Budapest

Szervező: Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., Molnár Renáta, (1) 319 1933, [email protected]

A CÉL

  • Értse meg azokat a tényezőket, amelyek hozzájárulnak az ügyfél ragaszkodásának kialakulásához!
  • Ismerje meg és küzdje le azokat a gátló tényezőket, amelyek akadályozzák a kapcsolat kialakítását!
  • Alakítson ki empatikus kapcsolatokat!
  • Kapcsolja össze a befolyásolás képességét az ügyfél iránti tisztelettel!
  • Ragadjon meg minden lehetőséget az ügyfél hűségének erősítésére!
  • Használjon ki az ügyfélkapcsolat sikerében rejlő minden emberi tényezőt!


    A PROGRAM RÖVIDEN
    1. Az ügyfél-preferencia mozgatórugóinak megértése
    2. A professzionális ügyfélközpontú elköteleződés fejlesztése
    3. Az empatikus „jelenlét” éreztetése a másik féllel
    4. Az ügyfél teljes körű befolyásolása
    5. Az ügyfél-preferencia megszilárdítása

    E-LEARNING MODULOK
    1. Ügyfélkapcsolat: „mi a tét?"
    2. Ügyfélkapcsolat: bizalomépítés
    3. Ügyfélkapcsolat: az aktív figyelem
    4. Ügyfélkapcsolatok: a megegyezés
    5. Az ügyfélhűség erősítése

    Bővebb információ:
    www.global-learning-cegos.hu