2010. november 25. - 2010. december 3.
Online marketing (Online stratégia, értékesítés, reklám)
Helyszín: Budapest
Szervező: Tuba Vera, [email protected]
A képzést olyan hallgatók figyelmébe ajánljuk, akik saját cégük marketing tevékenységét szeretnék új alapokra helyezni, és növelni az online marketing tevékenységük terén a ROI (befektetési megtérülés) értékét, illetve mindazoknak akik ezzel a területtel akarnak akár szakértőként foglalkozni.
Tematika
1.nap: Online stratégia, weboldal
2.nap: Online reklámozás
3.nap: Online értékesítés
4.nap: Közösségi média eszközök, kampány / kommunikáció eredményességének mérése. összefoglalás és esettanulmányok
A képzésen részt vevő az alábbi kompetenciákat szerzi meg, illetve fejleszti a képzés során: Online stratégia alkotása céges stratégia alapján Kampány büdzsé tervezése Online marketing eszközök (keresőhirdetések, PR eszközök, bannerek, vírusmarketing eszközök stb.) használhatóságának felmérése, és opcionális használata a stratégiai céloknak megfelelően Hírlevélküldés, kapcsolódó adatbázis építés és fenntartás menedzselése Weboldal, microsite és márkasite fejlesztés és átalakítás menedzselése Nyereményjátékok tervezése, kivitelezése Bannerek, hirdetések és kapcsolódó médiavásárlói tevékenység kitalálása és levezetése Reklámkampányok futtatása, eredmények mérése, feldolgozása Webáruház és direkt eladási modulok gyakorlati megvalósítása Különböző mérési eredmények hasznosítása
További információ:
[email protected]