2010. szeptember 23. - 2010. szeptember 24.
Értékesítés csúcsformában
Helyszín: Budapest
Szervező: Cegos, Molnár Renáta, (1) 319 1933, [email protected]
A tréningre elsősorban azokat várjuk, akik egy szintetizáló, a gyakorlatban gyorsan alkalmazható programot keresnek.
A PROGRAM RÖVIDEN
Bújjon az ügyfelek bőrébe, hogy jobb értékesítő legyen!
1. kívánság: „Bárcsak olyan fontos lennék, mint amilyen fontosnak az értékesítő mond!”
2. kívánság: „Bárcsak az értékesítő meghallgatna, és megértené, mire van szükségem!”
3. kívánság: „Bárcsak az értékesítő személyre szabná megoldását az igényeim szerint!”
4. kívánság: „Bárcsak az értékesítő őszintén válaszolna a kérdéseimre, és segítene a legjobb üzleti döntés meghozásában!”
5. kívánság: „Bárcsak a szerződés aláírása után is fontos maradnék az értékesítő számára!”
E-LEARNING MODULOK
1. Az ügyfél nézőpontja
2. Felkészülés a közös sikerre
3. Az ügyfél rejtett világának felfedezése
4. A testreszabott ajánlat szenvedélyes bemutatása
5. Kölcsönösen előnyös lezárás
6. Szállítási ígéretek teljesítése hosszú távon
További információ: www.cegos.hu