kapubanner for mobile

2011. május 11.
Megoldás értékesítés (Solution Serve) legjobb gyakorlata

Helyszín: Budapest

Szervező: Kormosné Krajcsovics Katalin, Telefon: +3612124412, 30-962-7580, 20-502-1133 Fax: +3612125071 Email: [email protected]

A nemzetközi porondon ádáz verseny folyik az értékesítésben, és a vásárlók is egyre tájékozottabbak, igényesebbek. Az eddigi értékesítési módszerek immár nem alkalmazhatók, illetve nem hatékonyak.
Az értékesítési kiválóság új paradigmája: a "megoldás-értékesítés", azaz, a „Segítsük Partnereinket Sikerre” (SPS) gondolkodásmód. (Mahan Khalsa, a Mikrosoft értékesítési tanácsadójának nevéhez kötődik).
Az egy napos workshop keretében azt vizsgáljuk, hogy ez az értékesítési koncepció miért ennyire sikeres, (már harmadik éve kerül be a világ 200 legjobb értékesítés fejlesztési megoldásainak TOP 10% -ba. )

Az értékesítők szerepe abban áll, hogy figyelmüket az ügyfelekre összpontosítva segítsék őket, kínáljanak megoldást a tényleges problémára, - s miközben minél nagyobb figyelmet szentelnek ügyfeleik eredményességének, egyre nagyobb sikereket fognak elérni saját munkájukban. A közös sikerek pedig várhatóan további üzletekben fognak realizálódni (eredmény, hitelesség, bizalom).

Valóban egy radikális áttörés ez az értékesítés területén? Valóban reális versenyelőny ez ma, a válság idején a már agyonképzettek számára?