Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák
Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben.
„Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. ” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.
A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a 2018-as év legjobbjait.
Az idei zsűri tagjai voltak:
- Dr. András Klára (Egis) - Humánerőforrás igazgató
- Árr Mariann (Generali) - Head of Marketing & Customer Experience
- Bocskai István (Takarékbank) - Kommunikációs vezető
- Dulin Judit (Lidl) - HR cégvezető
- Hornyacsek Zoltán (Continental) - Országos vállalati kommunikációs vezető
- Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Enterprise) - Business HR Partner for CEEMA Inside Sales
- Mihók Krisztina (Erste Bank) - Emberi Erőforrás Management vezető
- Virágh Adrienn (Siemens) - Kommunikációs igazgató
- Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) - HR és vállalati kommunikációs vezető
A győztesek:
A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2018-ben a következő vállalatok nyerték el:
Fődíj (kategóriák feletti):
- Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója
Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:
- Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft. - Digital Media Campus (belső képzési program)
- 1. Arany minősítés: Roar Kft. - Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!
- 2. Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. - Vibe Manager a Geometry Groupnál
- 3. Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. - Ahol működik a kémia
- 1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója
- 2. Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged
- 3. Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. - Dreher Inside - Employer Branding a 2018-as DreherFeszten
- 1. Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. - OTP Bank - Közelebb a céljaidhoz!
- 2. Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Inspiration - Integrált Employer Branding Stratégia
- 3. Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. - Employer Branding Éves Stratégia
Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.
Az Employer Branding Award 2019 kiírása ez év őszén várható.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Hogy gondolkodik a Z generáció, miként áll a munkához, hogyan és mennyire könnyen beilleszthető? Mennyire éri meg gyakornokokat foglalkoztatni? Miért... Teljes cikk
Első alkalommal kerül kiosztásra a Boldog Munkahely Díj, amelyet a Digital Média Hungary támogatásával működő HR és cégvezetési projekt, a Human... Teljes cikk
Bár a magyarok többsége szerint fontos lenne a mentális egészséggel többet foglalkozni, hazánkban nem kap elég figyelmet a téma. Mekkora szerepet... Teljes cikk
- Megérkeztek a KSH adatai: emelkedett a munkanélküliségi ráta 1 hete
- Hazatérési támogatás, bérkiegészítés, adókedvezmény - így csábítsuk haza a külföldön élő magyarokat 2 hete
- Határfelületi vezetők az iparban és kereskedelemben 2 hete
- Szakképzés 4.0. - így zajlik a fejlesztés 2 hete
- Ekkora fizetésért jönnének haza a külföldön dolgozó magyarok 3 hete
- Fülöp Attila: Magyarországon csaknem 50 százalékos a megváltozott munkaképességű emberek foglakoztatási rátája 3 hete
- Grafikon: A 15-64 éves foglalkoztatottak arányának változása 2010 és 2023 között 3 hete
- A gyenge fejlődés a munkaerőpiacot is visszafejlődéssel fenyegeti Németországban 3 hete
- Nagy Márton: a munkanélküliség emelkedése átmeneti 3 hete
- A vártnál jobban csökkent az első alkalommal munkanélküli segélyt kérők száma az Egyesült Államokban 3 hete
- Stagnáló munkaerő-felvétel? - Erre számíthatunk idén a munkaerőpiacon 3 hete