12 magyar vállalkozás versenyben a European Business Awardért

A szakmai díjak nem csupán az üzleti partnerek felé történő kommunikáció fontos, meggyőző elemei, de a dolgozói lojalitást is növelik – derült ki a European Business Award, hazai pályázóinak nyilatkozataiból. tovább..

Ha elkötelezett dolgozóid vannak, nem lesz HR-krízis a cégednél

A HR szakma óriási erőfeszítéseket tesz, hogy meggyőzze a menedzsmentet, megéri az elkötelezettséget erősítő felelős magatartás. Az egyik fő érv, hogy a felelős foglalkoztatónak elkötelezett dolgozói vannak. És ahol ilyen munkavállalók dolgoznak, ott nincsenek emberi erőforrás problémák és hiányosságok - mondta a HR Portálnak adott interjúban Tarnai Tamás, a Suzuki Zrt. HR Igazgatója. A munkaerőhiány kellős közepén nem kérdés mekkora jelentőséggel bír ez a tény. tovább..

A középiskolások a klasszikus foglalkozásokról sem tudják, hogy melyik milyen munkát takar

A munka lehet öröm, szenvedély, a munkahely vidám. Jó dolog egy csapathoz tartozni, annak szerves részévé válni. Mindezeken keresztül megvalósíthatók az egyéni elképzelések, és kiteljesíthető a személyiség. Ez az, amit üzenetként az „Így dolgozunk mi!” című projekthét keretében megszervezett, középiskolásoknak szóló nyári tábor megfogalmazott. Barta Nikolett, az egyik alapító, és főszervező a tervekről és a megvalósult elképzelésekről, a résztvevő fiatalok pedig arról beszéltek a HR Portálnak, milyen céllal jöttek a táborba, és mit is kaptak ebben a pár napban. tovább..

Ön dolgozna árulfeltöltőként a Tescóban? - nem túl vonzó a kereskedelmi szakma

Miközben megszellőztette a sajtó a Tesco kivonulási szándékát, a munkaerőhiány a tetőfokára hágott. A legnagyobb kiskereskedelemi láncok három-ötezer dolgozót tudnánk azonnal felvenni. Ám hazánkban a kiskereskedelemnek rossz a híre. Tokár Péter, a TESK csoport ügyvezető igazgatója úgy látja, fel kellene hozni a szakma presztízsét egy magasabb szintre: versenyképes bérekkel, dolgozói megbecsüléssel (ehhez kellenek a megfelelő vezetők is), és a munkáltatói arculatok helyreállításával. A Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete nettó 200 ezer forintos fizetésért küzd. tovább..

A jó munkaerő itthon tartásához értelmes, jól fizetett munkát kell tudni adni

A világban zajló digitális forradalom a Telenor vállalati kultúrájára is kihat, az eddigieknél is sokszínűbbé téve azt. Németh Zoltán, a cég HR vezérigazgató-helyettese a HR Portálnak arról számolt be, hogy a virtuális mobilitástól kezdve egy vadonatúj szervezeti kultúra meghonosításáig milyen sokféle módszerrel tudják felvenni a versenyt a tehetséges munkavállalók felkutatásáért és megtartásért. Náluk ugyan nincs munkaerőhiány, de ennek érdekében munkaadónak és munkavállalónak egyaránt alkalmazkodni kellett a változó elvárásokhoz. tovább..

Új állások, megemelt bérek Cegléden

Az Infineon Technologies Cegléd Kft. Magyarországnál a fizikai dolgozók induló bérszintje 38 százalékkal magasabb, mint tavaly. Októbertől pedig a szellemi dolgozók bérét emelik meg. A cég toborzásba kezdett, vannak üres pozícióik - derül ki a közleményükből. tovább..

Hogyan nyerhet egy cég Családbarát Munkahely Díjat? - 2016 nyertesei elmondják

Mindenki érdeke, hogy a munkavállalók össze tudják egyeztetni munkahelyi feladataikat és a családi életet. A családbarát munkahelyeken ez nem olyan nehéz. Van olyan cég, ahol a szokásos a rugalmas munkaidőn, nagyvonalú cafeteriarendszeren, a gyermekek napközbeni felügyeletén kívül két főállású pszichológust is alkalmaz a magánéleti/családi problémák megbeszélésére, illetve a munkával járó esetleges stressz-hatások feloldására. Ismerjük meg az idei ötvenegy nyertes közül ötöt! tovább..

HR és kommunikáció együttműködése: avagy (meg)értjük egymást? (...és mások értenek minket?)

Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez. tovább..

Idén is az EY-t választották a legvonzóbb tanácsadó cégnek az egyetemisták

Immár negyedik alkalommal az EY lett a világ legvonzóbb tanácsadó cége az egyetemisták szerint. A vállalat az összesített listán a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után - derül ki a nemzetközi munkáltatói márkakutatással foglalkozó Universum Global legfrissebb felméréséből. tovább..

Autóik értelmesebbek, mint némely kollégájuk

A Bosch technológiával felszerelt autók képesek magukat vezetni - lassan ideje volna néhány kollégát K.I.T.T.-re cserélni, mert az egyik eszement módon viselkedett a hétvégén. Beszéltünk Arnóval, aki a Facebookon tette közzé balesete körülményeit és már nem biztos abban, hogy visszavonja emberölési kísérlet miatt tett feljelentését, ha elbeszélgethet az ámokfutóval. A Bosch megvárja a hatósági vizsgálat eredményét. tovább..

További cikkek
Egyetlen kérdés: ajánlanád a cégedet a barátodnak?

A nemzetközi trend egyértelmű: a dolgozók jól szeretnék érezni magukat munka közben. Ezért került ma Magyarországon is előtérbe a vállalati... Teljes cikk

1-3 év egy munkáltatói márka kiépítése - Employer Branding kalauz az útvesztők világában

Employer Branding témában már sok cikk és komment született, hiszen a téma egyre népszerűbb HR és kommunikációs szakmai körökben egyaránt. Éppen... Teljes cikk

Kik ma a legvonzóbb munkáltatók Magyarországon?

A legnagyobb foglalkoztatók között az Audi Hungaria és a Mercedes továbbra is a két legvonzóbb munkáltató, derült ki a Randstad Award idei... Teljes cikk

Hírek RSS-ben