kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben harmadik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek. Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award.

„Az idei pályázatok tartalma igazolja az általunk jelzett trendet: egyre több vállalat irányítja a fókuszt a bevonzásról a megtartásra. A megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, például az első munkanapnak, az onboardingnak, a rugalmas munkavégzési formák biztosításának, a belsős rendezvényeknek, a munkavállalói közösség tudatos építésének. Örvendetes tendencia, hogy a külső kommunikáció mellé felzárkózni látszik a belső kommunikáció is. A jelöltélmény is egyre inkább dominál, hiszen nem mindegy, hogy milyen érzésekkel érkezik egy jelölt az interjúra, milyen az interjúvezetés, és mik az első benyomások a céget illetően. Örömteli, hogy a pályaművek egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. A pályázatok száma megkétszereződött a tavalyi évhez képest, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését és a díj presztízsnövekedését” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a tavalyi év legjobbjait.

Az idei zsűri tagjai voltak:

  • Bek-Balla László (Estre Bank Hungary Zrt.) - emberi erőforrás menedzsment vezető
  • Bene Nikoletta (SPAR) - marketingvezető,
  • Bocskai István (Takarékbank Zrt.) -kommunikációs vezető
  • Dr. Fodor Mónika (Continental Hungaria Kft.) - senior marketing és pr koordinátor
  • Gigler Anita (ROSSMANN Magyarország Kft.) - HR-vezető
  • György Gábor (Brand Excellence) - ügyvezető igazgató
  • Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Informatikai Kft.) - HR-vezető
  • Kádár Balázs - MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag
  • Marton Klaudia (Groupama Biztosító Zrt.) - HR-igazgató
  • Szekeres Zita (DHL Supply Chain) - HR-igazgató
  • Túri Péter (Waberer's International Nyrt.) - HR szakigazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) - HR és vállalati kommunikációs vezető


A győztesek:
A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2017-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):
Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. - Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!

Employer Branding Éves Stratégia kategória- Közepes vállalat:
1. Arany minősítés: Shoptec Kft. - Employer Branding kiépítése a Shoptec Kft-nél 2017

Employer Branding Éves Stratégia kategória - Nagyvállalat:
1. Arany minősítés: BT ROC Kft. - Employer Branding Strategy - BT Regional Operational Centre
2. Ezüst minősítés: Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Employer Branding Startégia 2017
3. Bronz minősítés: Erste Bank Hungary Zrt. - Mi vagyunk az Erste!

Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:
1. Arany minősítés: Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. - Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!
2. Ezüst minősítés: Continental Hungária Kft. - „Lótuszvirág, az összefogás jelképe”
3. Bronz minősítés: ShiwaForce.com Zrt. - StatusApp - Munkavállalói élmény a digitális korban

Employer Branding kampány kategória- Nagyvállalat:
1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt.- 2017. tavaszi employer branding kampány
2. Ezüst minősítés: NI Hungary Kft. - NI Debrecen, Karrier és magánélet Shared Service Toborzó Kampány
3. Bronz minősítés: Bosch Csoport - Bosch Magyarország - karrier film stratégia

Az Employer Branding Award 2018 kiírása ez év őszén várható.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Itt vannak az Év Irodái

2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk

5G-távirányítású járművek és autókamrás tesztelés a holnap női mérnökeivel

Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk

Kiderült: az ügyfélélmény fejlesztése a munkavállalók lojalitását is növeli

A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb cég azonban mégsem rendelkezik erre vonatkozó átfogó stratégiával; az... Teljes cikk