kapubanner for mobile
Megjelent: 21 éve

A siker mértékegysége elsősorban a szervezet tudatosabb szintű működése.

Interjú Sárvári Györggyel a Neosys Kft. ügyvezető igazgatójával

Figyelő Konferenciák - üzleti és gazdasági konferenciák szervezése Jelentkezés a konferenciákra2005. március 3. Legyen a Figyelő Konferenciák a kezdőoldalam!Konferenciák - Archívum - Bemutatkozunk - Jelentkezési lap - Legyen partnerünk - Előadóink voltak - Rólunk írták Feliratkozás a hírlevélreFeliratkozás a hírlevélreAdatmódosításFigyelő Konferenciák1037 Budapest,Bokor utca 15-19.Tel.: 437-1414Fax: 437-1470E-mail: [email protected]ár Nyomtatható naptár! Figyelő Országos Szervezetfejlesztés Konferencia2005. március 23. - 24.7. CIO Fórum2005. április 7. - 8.Vállalati Marketingkommunikáció Konferencia2005. április 21. - 22.Figyelő Coaching Konferencia2005. június 1. Korábbi konferenciáink » „A siker mértékegysége elsősorban a szervezet tudatosabb szintű működése.” Interjú Sárvári Györggyel a Neosys Kft. ügyvezető igazgatójával Mikor tekinthetünk sikeresnek egy szervezetfejlesztési projektet?A szervezetfejlesztés az ügyféllel való egyeztetés pillanatától egészen az utánkövetésig, értékelésig tart. Ilyen formán a fejlesztési folyamat sikere vagy sikertelensége a folyamat egészét érinti. A Neosys filozófiája szerint a legfontosabb sikertényező a tanulási készség fejlődésében mérhető leginkább. Magasabb színvonalon és tudatosan épít-e a cég a team munka erejére, a rendszergondolkodás és a szervezet egészéért érzett felelősség megjelenik-e minden szinten, van-e problémaérzékenység a vezetőkben, modell szerepet vállal-e a menedzsment mindezen tényezők hiteles képviseletében? Amennyiben ezekre a kérdésekre pozitív válasz adható a fejlesztési project sikeres. Kicsit radikálisabban fogalmazva: sohasem pusztán az Ügyfél elégedettsége a siker mértékegysége, hanem elsősorban a szervezet tudatosabb szintű működése. Ha e kettő egybeesik (ami nem minden esetben van így, hiszen a tanulás nem mindig mentes a nehézségektől), akkor ez nagyon jó. Ha pusztán egy elégedett Ügyféllel találkozunk, aki sikeresen kikerült minden kihívást, ami a saját tanulásával összefügg, de „kipipálta" a programot, a project sikertelen.Ha kudarccal zárul a projekt, mi a leggyakoribb hibatényező? Talán meglepően hangzik, de sikertelen project ott, ahol valódi megrendelői igény van, és megfelelő fejlesztői tudás a másik oldalon, nem lehetséges. Ezzel persze azt is állítom, hogy ha az Ügyfél kikerüli azokat a témákat, amelyek kellemetlenek számára, a fejlesztést úgy tekinti, mint egy külsődleges programot, amelyben nincs semmilyen szerepe, érintettsége és felelőssége, akkor a fejlesztés eleve kudarcra ítélt. A tanácsadónak persze ugyanolyan felelőssége van, hiszen meg kell találnia azt a finom mértéket, amelyben a fejlesztői folyamat tanulási témái az Ügyfél befogadói kapacitásához mérten jelennek meg és dolgozódnak fel. A tanácsadó felelőssége, hogy ne féltse a program sikerét az esetleges nehézségektől, és bízzon megfelelő módon a szervezet megküzdési képességében, probléma-feldolgozási tudásában, a folyamatok erejében és ne akarjon mindent tudó szakértői szerepben tetszelegni. Sem rossz értelemben vett óvóbácsikra és nénikre, sem vízfejű óriásokra nincs szükség, akik vagy túlvédik, vagy folyamatosan megmondják a tutit és így kontrollálják a szervezetet. Mindkettő tanácsadói magatartás kudarcra ítélt hosszú távon.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Még vizsgálják a Bakonyi Erőműben történt baleset körülményeit

Még tart az ajkai erőműben szombaton történt baleset vizsgálata - tájékoztatta a Veolia Energia Magyarország Zrt. hétfőn az MTI-t. Teljes cikk

8 őrülten jól fizető állás, amiről nem hittük volna, hogy létezik

A munka világa 2025-ben már nem a klasszikus irodai hierarchiáról szól: ma már fizetnek azért, ha valaki ölel, alszik vagy épp AI-személyiségeket... Teljes cikk

Súlyos üzemi baleset történt az ajkai erőműben

Üzemi baleset történt az ajkai erőműben, a helyszínről egy férfit súlyos sérülésekkel, életveszélyes állapotban, míg két másik férfit... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek