A Toborzásmarketingé a jövő!
Ma az információ áradatában a cégek a legkülönfélébb marketing eszközöket vetik be azért, hogy felfigyeljünk szolgáltatásuk, vagy termékük reklámjára. Az emberek csak azokat veszik figyelembe, amelyek kiemelt fontosságúak számukra.
Megfigyelt tendencia, hogy bizonyos kompetencia felett a hirdetésekre beérkező releváns jelentkezések száma évről évre csökken.
A HR-esek, csakúgy, mint a marketingesek, öntik a piacra a hirdetéseket. Eljutottunk oda, hogy a célközönség lassan immunissá válik. Nem érdeklődik a pozíció iránt, mert nem ismeri a céget. Ha nem lát kihívást, vagy épp a hirdetés első sorai sablonosak, akkor érdektelenné válik és tovább sem olvassa a hirdetést.
Ámde egy jó marketing kiemel a tömegből. Hatására felfigyelnek rád, megjegyeznek.
Akkor most a HR-esnek profi marketingesnek is kellene lennie? Vagy megbízhatunk egy profi marketingügynökséget, akik viszont nem értenek a toborzáshoz.
A TESK Csoport ennek a két szakmának az összeillesztésével már régóta foglalkozik. Ma eljutott arra a szintre, hogy egy adott céget és a leendő pozíciót pontosan megvizsgálva fel tud rajzolni egy hatékony toborzási projektet, kidolgozva mind a toborzás, mind a marketing oldaláról. Működik!
A TESK Csoport vezetője Tokár Péter a toborzás 7 „főbűnével”, vagyis a hét alapvető toborzási hiba időnként megmosolyogtató, de mindenképp elgondolkodtató elemzésével kezdi előadását a TESK – Új szemlélettel a toborzási piacon c. rendezvénysorozat szeptember 17-én a Gudel étteremben tartandó exkluzív fogadásán. Ezt követően a piaci folyamatok alapvető problémájáról hallunk, felmérésekkel és statisztikai adatokkal kiegészítve. A figyelemfelkeltő számadatok és összefüggések átfogó képet adnak arról, hogy a problémák valódi megoldásához új szemlélet kell. A TESK megoldása a Prémium Toborzási Projekt.
..és hogyan kerülhetjük el ezeket?
Hogyan alakulnak a jövő toborzási folyamatai?
…vagy hogyan alakíthatjuk őket?
Hogyan legyen profi a profilunk és miért?
…avagy, hogyan fordítsuk hasznunkra a közösségi média erejét.
„A Toborzásmarketinggel olyan egységet hoztunk létre, amellyel a toborzás eredményességét hatványozottan megnövelhetjük. A pozíciókat határidőre, garantáltan be tudjuk tölteni és magasan kvalifikált jelölteket tudunk biztosítani. Mindig is a megoldásokat kerestük, a TESK Csoportot a kompetencia, a kreativitás és a kitartás jellemzi. A PTP, azaz a Prémium Toborzási Projekt és az egyszerűsített toborzási szolgáltatásainkat is a Toborzásmarketing teszi eredményesebbé.” – Tokár Péter
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
- Mutatjuk, hol vesznek fel és hol építenek le - friss adatok a magyar munkaerőpiacról 1 hete
- Ezek a legnagyobb kihívások a hazai vállalkozások számára 2 hete
- Ebben az országban használják a legtöbben az AI-t a HR területén 2 hete
- 5-ből 3 munkáltató szerint a soft skill-ek fontosabbak, mint valaha 2 hete
- Ez a titka annak, hogy foglalkoztatási nagyhatalom lett Magyarország 3 hete
- Az álláskeresők szerint képzési hiány van, nem pedig készséghiány 3 hete
- Új vezérigazgató a Roche Magyarország gyógyszeripari divíziójánál 3 hete
- Felmérés: kevés cég tartja hatékonynak a készségek értékelését 4 hete
- Felmérés: Egyre kevesebb munkahelyen elvárás a diploma 4 hete
- Költséges kivárás: mit veszít a HR, ha nem lép nyáron? 4 hete
- Felmondott a BKK vezérigazgatója: "Nem lehet hatalmi játszmák eszköze" a vezetői kiválasztás 1 hónapja