A Toborzásmarketingé a jövő!
Ma az információ áradatában a cégek a legkülönfélébb marketing eszközöket vetik be azért, hogy felfigyeljünk szolgáltatásuk, vagy termékük reklámjára. Az emberek csak azokat veszik figyelembe, amelyek kiemelt fontosságúak számukra.
Megfigyelt tendencia, hogy bizonyos kompetencia felett a hirdetésekre beérkező releváns jelentkezések száma évről évre csökken.
A HR-esek, csakúgy, mint a marketingesek, öntik a piacra a hirdetéseket. Eljutottunk oda, hogy a célközönség lassan immunissá válik. Nem érdeklődik a pozíció iránt, mert nem ismeri a céget. Ha nem lát kihívást, vagy épp a hirdetés első sorai sablonosak, akkor érdektelenné válik és tovább sem olvassa a hirdetést.
Ámde egy jó marketing kiemel a tömegből. Hatására felfigyelnek rád, megjegyeznek.
Akkor most a HR-esnek profi marketingesnek is kellene lennie? Vagy megbízhatunk egy profi marketingügynökséget, akik viszont nem értenek a toborzáshoz.
A TESK Csoport ennek a két szakmának az összeillesztésével már régóta foglalkozik. Ma eljutott arra a szintre, hogy egy adott céget és a leendő pozíciót pontosan megvizsgálva fel tud rajzolni egy hatékony toborzási projektet, kidolgozva mind a toborzás, mind a marketing oldaláról. Működik!
A TESK Csoport vezetője Tokár Péter a toborzás 7 „főbűnével”, vagyis a hét alapvető toborzási hiba időnként megmosolyogtató, de mindenképp elgondolkodtató elemzésével kezdi előadását a TESK – Új szemlélettel a toborzási piacon c. rendezvénysorozat szeptember 17-én a Gudel étteremben tartandó exkluzív fogadásán. Ezt követően a piaci folyamatok alapvető problémájáról hallunk, felmérésekkel és statisztikai adatokkal kiegészítve. A figyelemfelkeltő számadatok és összefüggések átfogó képet adnak arról, hogy a problémák valódi megoldásához új szemlélet kell. A TESK megoldása a Prémium Toborzási Projekt.
..és hogyan kerülhetjük el ezeket?
Hogyan alakulnak a jövő toborzási folyamatai?
…vagy hogyan alakíthatjuk őket?
Hogyan legyen profi a profilunk és miért?
…avagy, hogyan fordítsuk hasznunkra a közösségi média erejét.
„A Toborzásmarketinggel olyan egységet hoztunk létre, amellyel a toborzás eredményességét hatványozottan megnövelhetjük. A pozíciókat határidőre, garantáltan be tudjuk tölteni és magasan kvalifikált jelölteket tudunk biztosítani. Mindig is a megoldásokat kerestük, a TESK Csoportot a kompetencia, a kreativitás és a kitartás jellemzi. A PTP, azaz a Prémium Toborzási Projekt és az egyszerűsített toborzási szolgáltatásainkat is a Toborzásmarketing teszi eredményesebbé.” – Tokár Péter
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk
Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk
2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk
- Óriási szakemberhiány Németországban: itt a hiányszakmák friss listája 2 hete
- Felmérés: egyre több álláshirdetés említi az AI-t, de kontextus nélkül 2 hete
- Felpörgeti a toborzást a CATL Debrecenben – duplájára nőhet a dolgozói létszám 3 hete
- Fluktuációs kihívásokkal küzd a kékgalléros munkaerőpiac 4 hete
- "Utálom ezt a bértáblát" – Takács Péter szerint változhat az orvosok fizetése, ha nyer a Fidesz 1 hónapja
- Toborzási roham a BMW-gyárban – ekkora bért kínálnak a kezdőknek 1 hónapja
- Európa-bajnok lett Magyarország kínai beruházásokban 1 hónapja
- Számos nemzetközi pozíciót költöztet Budapestre az UNICEF 2 hónapja
- BMW, Lego, Suzuki: toborzás és képzés az automatizálás árnyékában 2 hónapja
- Felmondani az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet 2 hónapja
- Munkahelyteremtés a középpontban: 260 új állás született Ózdon 2 hónapja

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?