7 cikk a(z) toborzásmarketing címkével - 1. oldal

NE toborozzon a Facebookon!

7 éve Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme? Teljes cikk...


Változáskezelő eszköztár HR-eseknek 2017-re

7 éve 2016 jó esetben a nagy felismerések, rossz esetben a még nagyobb csalódások éve volt a HR-ben. Annyi biztos, hogy mindnyájan küzdöttünk nehézségekkel, és vontunk le konklúziókat az elmúlt évből. Kár is a kudarcokon keseregni, inkább tanuljunk belőlük, használjuk ki az új lehetőségeket. Változatos eszközök és segítség nélkül nem lehet fejlődni és sikereket elérni. A lehetőségek pedig vannak bőven, sokan mégis még mindig félnek feléjük nyúlni, pedig a kézben lévő megfelelő fegyverek nélkül még kedves neandervölgyi őseink sem indultak vadászni. Teljes cikk...


Ingyenes HR Reggeli a toborzási innovációkról

8 éve Ismerje meg a toborzásban rejlő változatos lehetőségeket, a legújabb trendeket, és kezdje felkészülten az őszt! HR-esként bizonyára már egészen biztos benne, hogy nem lehet nyugodtan hátradőlni, és a jól bevált módszerek alapján toborozni. A legújabb lehetőségeket muszáj kihasználni, ha a piaci versenyképességünket szeretnénk megőrizni, és kompromisszumok nélkül szeretnénk megtalálni a legújabb kollégákat cégünk számára. Teljes cikk...


A toborzásmarketing a sikeres HR osztályok kulcsa?

8 éve Mára már egészen világossá vált, hogy egy jól menő, sikeres vállalat HR osztályának nagy kreativitásra és leleményességre van szüksége ahhoz, hogy felvehesse a versenyt a munkaerőpiacon dúló, legjobb jelöltekért vívott harcban. Elengedhetetlen, hogy a kollégák ismerjék, és használják is a szakma innovációit. A klasszikus toborzási módszerek sokszor minimális eredményt produkálnak, de a technika fejlődése számtalan új távlatot nyit meg a toborzásban, amelyeknek használata kikerülhetetlen, ha fel szeretnénk venni a versenyt a konkurenciával. Teljes cikk...


Felkutathatatlan jelöltek? - Egyre nagyobb problémák a toborzásban

8 éve Bizonyára Önnek is vannak olyan pozíciói, melyekre nem, vagy csak nagyon nehezen talál megfelelő jelöltet. Csalódott már fejvadászokban, akik bár ígérték, mégsem hozták azokat az eredményeket, amiket elvárt volna? Nincs egyedül a problémával. A toborzási szokások és a jelöltekért vívott harc nagyot változott az elmúlt években. Más nézőpontok kellenek már, mint régen. Teljes cikk...


Toborzás tisztán és egyszerűen. Létezik még ilyen?

8 éve Mi a tanácsadócégeknél, és azt gondolom Önök is a vállalati oldalon tapasztalták azt, hogy a régi, jól bevált technológiák mára már nem annyira hatékonyak és nem hozzák már ugyanazokat az eredményeket. Talán tapasztalták azt is, hogy a tanácsadó cégek sem annyira aktívak és hatékonyak, mint pár évvel ezelőtt. Biztosan észlelték Önök is, hogy az álláshirdetések már nem hozzák ugyanazt az eredményt, mint amit akár 1-2 éve hoztak. De akkor mi lehet a megoldás? Hogyan lehet továbbra is egyszerűen és játszva jelölteket szerezni? Teljes cikk...


A Toborzásmarketingé a jövő!

9 éve Ma az információ áradatában a cégek a legkülönfélébb marketing eszközöket vetik be azért, hogy felfigyeljünk szolgáltatásuk, vagy termékük reklámjára. Az emberek csak azokat veszik figyelembe, amelyek kiemelt fontosságúak számukra. Teljes cikk...