Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 5 hónapja

Folytatná a digitális fejlesztéseket a Saldo új vezetője

Sarkadi-Nagy András olyan vállalatoknál szerzett vezetői tapasztalatokat, mint az OTP Bank és az MVM.

A digitális fejlesztések folytatásában látja a sikeres működés zálogát a Saldo Zrt. új, a posztot júniustól betöltő vezérigazgatója. Sarkadi-Nagy András ezt megelőzően a tanácsadói üzletág vezetője volt - tájékoztatta a cég az MTI-t. Magyarország egyik vezető, minősített és elismert tanácsadói partnerintézményénél - közleményük szerint - a távozó vezérigazgató, Balogh Ákos hároméves mandátuma alatt stratégiai jelentőségű fejlesztések indultak el. A magyar tulajdonú cégnél tavaly - részben a pandémia okozta kihívásokra is reagálva - felgyorsultak azok a digitális fejlesztések, amelyek jelentősen hozzájárulnak az ügyfelek korszerűbb kiszolgálásához. A fejlesztések hatásának is tulajdonítják az elmúlt három év sikeres működését, a tavalyi eredmény például 27 százalékkal haladta meg a 2019. évit. Sarkadi-Nagy András elkötelezett a modernizációs folyamatok folytatása mellett. Cégvezetőként olyan fejlesztési irányokat kíván megvalósítani, amelyek lehetővé teszik az ügyfélkiszolgálás további modernizálása mellett új szolgáltatási elemek kifejlesztését is.

Sarkadi-Nagy András több mint húszéves, elsősorban multinacionális könyvvizsgáló- és tanácsadócégeknél szerzett, gyakorlatorientált tapasztalattal rendelkezik. Vezetői tapasztalatokat az OTP Banknál és az MVM-nél szerzett. A 92,4 millió forint jegyzett tőkéjű, 48 fős foglalkoztatotti létszámmal működő Saldo Zrt. - amelynek 171 magánszemély a tulajdonosa - 2020-ban 761,6 millió forint árbevételt ért el, amelynek 63 százaléka mintegy 2000 ügyfélnek nyújtott adótanácsadásból származott. Adózás előtti eredménye 103 millió forint, adózott nyeresége 62,7 millió forint volt.

 

MTI

  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter