kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Idén is kedvező a SZÉP kártya!

Az OTP Pénztárszolgáltató által készíttetett kutatás szerint azok a munkavállalók, akik kapnak juttatást Széchenyi Pihenőkártyájukra, jelentősen elégedettebbek a munkahelyükkel, mint azok, akik nem. Ráadásul az új adójogszabályok értelmében a munkáltatók jövőre is kedvezményes feltételek mellett adhatnak többek között SZÉP kártya feltöltést, Önkéntes Nyugdíjpénztári és Egészségpénztári hozzájárulást, vagy éppen vissza nem térítendő lakáscélú támogatást.

Továbbra is többet adhat ugyanannyiból

Az új adójogszabályok értelmében a munkáltatók 200 000 Ft éves keretösszegig nyújthatnak Cafeteria juttatásokat dolgozóiknak - kedvezményes közteherviselés mellett. Kivételt képez a Széchenyi Pihenőkártyán (SZÉP kártya) nyújtott juttatás (éves rekreációs keretösszeg), mely 450.000 Ft értékig nyújtható kedvezményes közterhekkel. Az éves keretösszeg felett nyújtott juttatások (egyes meghatározott juttatások) adóterheinek mértéke 51,17 százalékos (119 százalékos adóalapra 16 százalék SZJA + 27 százalék EHO).



Vagyis a munkáltatók szinte változatlan feltételek mellett biztosíthatják dolgozóik számára a legnépszerűbb hazai elektronikus béren kívüli juttatást. Az OTP Bankcsoport kutatása szerint ugyanis a SZÉP kártya továbbra is kedvelt és motiváló juttatási elem. Az 1000 fő bevonásával készült kutatás rámutatott, hogy azon munkavállalók között, akik kapnak SZÉP kártyás feltöltést, másfélszer akkora az elégedett dolgozók aránya, mint azok között, akik nem.

Több mint 6 éve a cafeteria élvonalában

„Magyarországon elsőként, 2008-ban indítottuk útjára az egyik első hazai elektronikus cafeteria formát, az OTP Cafeteria kártyát. Mára mintegy 1,5 millió ember számára teszünk elérhetővé valamilyen béren kívüli juttatást. Ez az egyszerűen használható, minimális adminisztrációt igénylő innovatív megoldás jelenti a jövőt.

Az utóbbi években sikerrel vezettük be a piacra a Cafeteria kártya mellett az OTP SZÉP kártyát is, amelyen 13 000 munkáltató mintegy 800 000 munkavállalója számára biztosít feltöltéseket. Úgy véljük az elektronikus cafeteria terén szerzett hat éves tapasztalatunk a garancia arra, hogy legújabb szolgáltatásunkat, a vissza nem térítendő lakáscélú támogatás folyósítását megkönnyítő OTP ADLAK-ot is sikerrel tudjuk majd bevezetni. Bízunk benne, hogy ez a juttatás is ugyanolyan sikeres és népszerű lesz, mint a SZÉP kártya” – számolt be várakozásairól Gál Tamás az OTP Bank Cafeteria szolgáltatás vezetője.

Az OTP Bank által készíttetett felmérést a Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció Fogyasztói Magatartás Kutató Intézet Kft végezte 1000 fős országos, reprezentatív mintán. Az alapsokaság a 18-59 éves, aktív munkavállalók csoportja. A mintafelvétel ideje 2014. szeptember volt.

További információkért kattintson ide.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk

Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését

A vállalati kultúra ma már jóval többet jelent egy jól hangzó missziónál vagy esztétikus irodai környezetnél. A munkavállalók... Teljes cikk