Így segít a mesterséges intelligencia a SEO-ban
Az online marketing egyik alappillére a SEO, melyet ma már a mesterséges intelligencia is képes segíteni, ha megfelelően használjuk a rendelkezésünkre álló eszközöket. Márpedig ebből egyre több van, érdemes megismerkedni velük, ha eddig még nem tettük.
A mesterséges intelligencia mindent megváltoztathat!
A mesterséges intelligencia elterjedése egy új korszak beköszöntét is jelentheti az emberiség életében. Hatalmas lehetőségeket, de nagy kockázatokat is jelenthet, nem beszélve a jogi vitákról, amit generál az alkalmazása.
Az MI rengeteg adat nagyon gyors feldolgozásáról szól, mely segítségével olyan következtetéseket (eredményeket) kapunk, ami segít az élet számos területén. Ha a saját hasznunkra tudjuk fordítani azt a potenciált, ami még csak most kezd kibontakozni, akkor majd egy sokkal jobb világban élhetünk!
A mesterséges intelligencia logikai műveletek sorát képes úgy elvégezni, hogy közben szimulálja az emberi gondolkodást. Nem is csoda, hogy sokan mennyire megdöbbentek, amikor először használták a leghíresebb MI-t.
A jelenleg legismertebb mesterséges intelligencia
A ChatGPT berobbant a köztudatba, amikor bárki számára elérhetővé tette a fejlesztő, az OpenAI. Azóta nagyon sokan kipróbálták már, mivel egy olyan nyelvi modellről van szó, ami a beírt szövegre reagálva adja meg a válaszokat. Beszélgetni lehet vele. Szinte bármilyen problémánkra meg tudja adni a választ, vagy tud segíteni abban, hogy merre érdemes elindulni.
Mivel nagyon szerteágazó a “tudása” (rengeteg különböző szöveggel tanították be, és mai napig is folyamatosan tanul), így az online marketing területén is segítségünkre lehet, például a minél jobb SEO-ban!
Miért érdemes a SEO-val foglalkozni?
A SEO, avagy keresőoptimalizálás egy feladatot kell, hogy megoldjon: legyen minél több látogatónk, növeljük a forgalmunkat úgy, hogy ne kelljen hozzá hirdetésekre költeni. Segít abban, hogy a keresőmotorokban (Google, Yahoo, Bing) minél magasabb pozíciót tudjanak elérni az oldalaink, tartalmaink.
Az online marketing megkerülhetetlen része, mivel ha jól csináljuk, ránk fog találni a célközönségünk, akikből a későbbi vásárlóink lesznek. Növelhetjük vele az organikus forgalmunkat, az online jelenlétünk fenntarthatóbbá válik, csökkenti a hirdetési költségeinket, illetve könnyebbé teszi a célközönségünk elérését.
A SEO mely részében tud segíteni a mesterséges intelligencia?
A kulcsszavak azok az alapkövek (kifejezések), melyekre a szövegek épülnek. Ezekre optimalizáljuk a weboldalunkat és annak tartalmait. Ez utóbbiak gyártásában nagy segítségünkre lehetnek az MI eszközök.
A tartalommarketinghez minőségi, értékes szövegekre, cikkekre és egyéb tartalmakra van szükségünk. Ha elakadnánk, a ChatGPT vagy a Gemini is tud ötleteket, vázlatokat adni. Generálhatunk képeket is a DALL-E 3-mal, vagy videós tartalom esetén vághatunk és effekteket is tehetünk rá a Wondershare Filmora segítségével.
Könnyítsük meg a SEO feladataink ellátását mesterséges intelligencia segítségével!
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A mesterséges intelligenciakutatásra specializált szuperszámítógépet adtak át kedden a Szegedi Tudományegyetemen (SZTE). Palkovics László... Teljes cikk
A Google mesterséges intelligencián alapuló új keresési funkciói alapjaiban forgatják fel a digitális médiapiacot – és már most munkahelyek... Teljes cikk
Mára egyidejűleg több válság is sújtja Magyarországot a Fidesz hibájából. A Tisza Párt azonban szakmai válaszokat, valódi rendszerváltást és... Teljes cikk
- 2030-ig ötmillió robotot gyártanak le, amelyek átvehetik a házimunkát és az ipari feladatokat 1 hete
- A ChatGPT miatt már a munkahelyi brainstormingok sem olyanok, mint régen 1 hete
- Az Amazon vezérigazgatója létszámleépítésre figyelmeztet az AI miatt 1 hete
- AI-vakrepülés a cégeknél: a felelősség a vezetőé? 2 hete
- Megújul a magyar MI-stratégia – az adatgazdaságtól a humanoid robotokig 2 hete
- AI-ügynökök és humán kollégák egy csapatban - de vajon ki lesz a főnök? 2 hete
- Kutatás: gyökeres változásokat hozhat a banki szektor működésében az AI 2 hete
- Ezek a legnagyobb kihívások a hazai vállalkozások számára 3 hete
- A diplomások tizede az AI miatt vált szakmát 3 hete
- Felmérés: a vezetők többsége szerint a munkaerő még nem áll készen az AI hatékony hasznosítására 3 hete
- Ebben az országban használják a legtöbben az AI-t a HR területén 3 hete