kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Ikonikus nyugati márkák hagyják el Oroszországot

A McDonald's ideiglenesen bezárja minden éttermét, de a Coca-Cola és a Pepsico is csatlakozott azon multinacionális cégekhez, amelyek felfüggesztik tevékenységüket Oroszországban Ukrajna lerohanása miatt.

orosz ukrán háború mcdonalds-

A McDonald's bejelentette, hogy ideiglenesen bezárja minden éttermét, és szünetelteti tevékenységét Oroszországban. A gyorsétteremlánc mintegy 850 üzlettel és 62 000 alkalmazottal van jelen az orosz piacon.

A McDonald's-ra egyre nagyobb nyomás nehezedett a közösségi médiában és ismert emberek kritikái révén, amiért mindeddig nem követtek sok más élelmiszer- és italmárkát, amelyek Ukrajna inváziója után már kivonultak az országból. A vezérigazgató, Chris Kempczinski most a cég közleményében azt írta: a konfliktus "kimondhatatlan szenvedést okozott ártatlan embereknek", és "csatlakozunk a világhoz az agresszió és az erőszak elítélésében, a békéért imádkozunk".

Újabb ikonikus amerikai vállalatok is oroszországi tevékenységük felfüggesztéséről határoztak: így döntött a Coca-Cola, a Pepsico és a Starbucks is.

Fotó: unsplash.com

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Három év alatt több mint ötezer teljes munkaidőben dolgozó pedagógus tűnt el a rendszerből

Három év alatt több mint ötezerrel csökkent a teljes munkaidőben foglalkoztatottak száma a köznevelésben – derül ki a Köznevelési Információs... Teljes cikk

Baleset történt a komáromi akkumulátorgyárban

Feljelentést tesz ismeretlen tettes ellen az LMP a komáromi akkumulátorgyárban vasárnap történt baleset miatt - közölte az ellenzéki párt hétfőn az MTI-vel. Teljes cikk

Díjazták az építőipar "rocksztárját"

Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek