Miért lehet hasznos a cégek számára egy bérelhető tudásbázis?
Mi az a bérelhető tudásbázis? Milyen előnyöket kínál? Miben jobb, mint a CMS- vagy DokuWiki-alapú tudásbázis oldalak? Összefoglalónkban minden fontos kérdést megválaszolunk a tudásbázis oldalakkal kapcsolatban.

Mi az a bérelhető tudásbázis? Milyen előnyöket kínál?
A tudásbázis lényegében a dokumentációk gyűjtőhelye. Egy webes felület, ahol egyszerűen közzétehetőek például útmutatók, ÁSZF-ek, illetve műszaki dokumentációk. Szóval minden olyan információ, mely a vállalat által kínált termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódik. Milyen előnyöket kínál ez a vállalat számára? Egyrészt azt, hogy a vásárlói, illetve megbízói minden fontos információt megtalálnak egy helyen, és így nem kell az ügyfélszolgálattal kommunikálniuk, ha kérdésük adódna. Ezzel egyértelműen növelhető a felhasználói élmény, hiszen a megbízók és a vevők azonnal megtalálják a választ a kérdésükre. Másrészt azt az előnyt is nyújtja, hogy az ügyfélszolgálatos kollégák kevésbé lesznek leterheltek. Ezentúl nem keresik őket olyan kérdésekkel, amelyek megtalálhatóak a tudástárba feltöltött dokumentációk között.
CMS- vagy DokuWiki-alapú tudásbázis oldalak vs. bérelhető tudásbázis szolgáltatás
Igénybe vehetőek CMS- vagy Wiki-alapú tudásbázis oldalak, amelyeket telepíteni, illetve bizonyos időközönként frissíteni kell. Ez igényel némi műszaki ismeretet. Továbbá ennél a verziónál webtárhelyre is elő kell fizetni, és különféle plugineket is telepíteni kell. Ráadásul ezek többnyire egy átláthatatlan tudásbázist, információhalmazt eredményeznek. Szerencsére már bérelhető tudásbázis szolgáltatások is igénybe vehetőek, amelyek nagyban megkönnyítik a vállalkozók életét. A bérelhető verziók esetében nem kell telepítéssel és frissítéssel bajlódni, használatuk nem igényel műszaki ismereteket. Továbbá webtárhely bérlésére sincs szükség, mivel azt is biztosítja a szolgáltató. Ráadásul pluginek tucatjainak telepítésére sincs szükség a tökéletes működés érdekében. A bérelhető tudástár szolgáltatások kontextuálisan adják át a fontos információkat.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Egy új kutatás szerint az alfa generáció gyökeres változásokat vár a munka világában a szülei generációjához képest – a napi ingázás és az... Teljes cikk
November 27-ig jelentkezhetnek a fiatalok a 2025/2026-os tanév Szakma Kiváló Tanulója Versenyére (SZKTV) és az Országos Szakmai Tanulmányi Versenyre... Teljes cikk
Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?