2 cikk a(z) érzelemfelismerő szoftver címkével - 1. oldal
A feszült ügyfélszolgálati beszélgetések ideje lejárt
11 éve Egy fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. Az ügyfélszolgálatok térképét és a munkatársak elhelyezkedését mutató ábrák segítségével nem csak szavakban, de képekben is nyomon követhetőek a call centerben zajló folyamatok. Teljes cikk...
Gyorsabban oldják meg az ügyfél panaszait az érzelemfelismerő szoftverrel
12 éve A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...