kapubanner for mobile

3 cikk a(z) fogyasztói társadalom címkével - 1. oldal

Arcpirító hétköznapi igazságok

11 éve Ma Magyarországon ideje lenne észrevenni, hogy azért váltunk párbeszédre képtelenné, mert kizárólag a hétköznapi igazságok szintjén mozgunk. Látni kellene, hogy nincs olyan, hogy baloldali és jobboldali ember, cigányság és zsidóság, ezek csak fogalmak, elnevezések, amelyeket az elménk tetszőleges tartalommal tölt meg. Valójában csak emberek vannak, akik valaminek vallják magukat esetleg, de ennél sokkal érdemesebb arra figyelnünk, mit mondanak és csinálnak. Teljes cikk...


Siker egyszerűen, avagy miért virágoznak az amish vállalkozások?

12 éve Az új vállalkozások fele az első öt évben elbukik, míg az amish cégek 95 százaléka életképesnek bizonyul és profitot termel. Az is feltűnő, hogy a válság által erősen sújtott területeken az amish vállalkozások számban és méretben is gyarapodnak. Úgy tűnik, hogy az autót, telefont, elektromos áramot nem használó, nyolc osztályt végzett amish "üzletemberek" sikereket érnek el a modern piacgazdaságban. Hogyan lehetséges ez? Teljes cikk...


A gazdag nyugatiak felkészületlenek a megszorításokra

15 éve Nem Kelet-Európa és Latin-Amerika új demokráciái, hanem a gazdag nyugati országok, az Egyesült Államok és Nagy-Britannia lakói számára bizonyulhat a legnehezebbnek az alkalmazkodás a pénzügyi válságot követő megszorításokhoz, áll a Financial Times keddi elemzésében. Teljes cikk...