6 cikk a(z) tablet címkével:

7 tipp, hogy ne csak az eszköz legyen okos, hanem a gyerek is okosan használja

2 éve A gyerekek nagy részének karácsonyi listáján szerepel valamilyen okos kütyü: telefon, tablet, laptop, hogy csak a legnépszerűbbeket említsük. Fontos, hogy az ilyen típusú ajándékozás ne csak egy átadásból álljon: az eszközök valóban okos használatára meg is kell tanítani a gyerekeket. Teljes cikk...


Tableteket tesztelnek a légi mentők

2 éve Negyven táblagépet szerzett be a Magyar Légimentő Nonprofit Kft., így elkezdhető a papíralapú dokumentáció kiváltása a légimentő-bázisokon - írja az MTI. Teljes cikk...


Tankönyv helyett tabletet kaphatnak az általános iskolások

3 éve Tankönyv helyett tabletet kaphat 2018 szeptemberétől több ezer ötödik osztályos diák, és a tanárokat is korszerű digitális eszközökkel szerelik fel - mondta az oktatási államtitkár. Teljes cikk...


Lassítja a mentősök munkáját az új tabletes dokumentációs rendszer

3 éve Lassú a szoftver, gyakran lefagy a tablet, ahol nincs térerő, ott egyszerűen nem működik, ráadásul harminc-negyven perc után lemerül. Mentősök szerint komoly bajok vannak azzal az új, tabletes dokumentációs rendszerrel, amit szeptember óta több megyében is tesztel a mentőszolgálat, és jövő év első felében tervezik az éles üzemet - írja az index. Teljes cikk...


Ezek lesznek idén az e-learning trendek

6 éve Jó ideje annak, hogy megszületett az e-learning fogalma. Tendenciaként elmondható, hogy egyre több nevelési, oktatási intézménynél, munkahelyen, szervezetben alkalmazzák a tanulás ezen formáját. A felhasználók számának növekedése mellett a technológiai fejlesztések sem elhanyagolhatóak. Az e-learning tippekkel szolgáló HR-blog írója a 2014-es e-learning trendekről számol be. Teljes cikk...


"Pont ezt kerestem!" - avagy milyen lesz a jövő marketingje?

6 éve A valósidejű marketing (real-time marketing) lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketing trendje. Az okostelefonokra, tabletekre és phabletekre épülő, legújabb online hirdetési módszer lehetővé teszi, hogy az interneten információt kereső vásárló a tartózkodási helyétől, a keresés időpontjától és a használt eszköztől függően a legmegfelelőbb hirdetést lássa a keresőben. Olyan érzése lesz, hogy pont ezt kereste. Az elképzelés olyannyira nem légből kapott, hogy a Google legutóbbi európai trendkonferenciáján is szó esett róla- írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...