2 cikk a(z) ügyfélorientált címkével - 1. oldal
Így látnak minket a külföldi vezetők
9 éve Ezer vállalati vezető megkérdezésével készült friss kutatás adatai szerint a Kelet-Közép Európában élő külföldiek a bürokráciát és a korrupciót, valamint az ügyfélfókusz hiányát kritizálják. Magyarország versenyképességét elsősorban az utóbbi veti vissza. Teljes cikk...
Szervezeti változások a Magyar Telekomnál
15 éve A 2007-es év nagy változásokat hozott a vállalatcsoport életében. A Magyar Telekomnál (MT) új szervezeti modell kialakításával egyszerűsítették a működési folyamatokat és ügyfélközpontúbbá tették a vállalatcsoportot. A stratégiai célok elérése érdekében kialakított, az egyes ügyfélszegmensekre épülő új irányítási struktúra 2008. január elsejétől került bevezetésre. Teljes cikk...