3 millió forinttal díjazza a leginnovatívabb ötleteket a L'Oréal
Idén is elindítja üzleti versenyét a L'Oréal. A cég Brandstorm esettanulmány versenyén a jövő L'Oréal szalonjainak élményét tervezhetik meg a jelentkező gazdasági és műszaki érdeklődésű hallgatók. A versenyzők a kozmetikai márka menedzserének bőrébe bújhatnak, és éles projekten tehetik próbára magukat. A jelentkezés március 7-én zárul - írják sajtóközleményükben.
A versenyre jelentkező kreatív és vállalkozó szellemű fiataloknak valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a cég által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a zsűrinek fognak
prezentálni.
Két kategóriában várják a jelentkezőket: a Brand a gazdasági irányultságúaknak, a Tech pedig mérnököknek és műszaki érdeklődésűeknek szól. Egy további CSR díjat is kiosztanak annak a csapatnak, amelyik a legfenntarthatóbb innovációval áll elő.
A versenyre 3 fős csapatokban jelentkezhetnek felsőoktatásban tanuló hallgatók, akiknek felkészülésük során a cég vezetői is segítséget nyújtanak majd.
A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felfedezése is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel.
A pályázatokat március 7-ig kell beadni, a regionális döntő április 10-én Pozsonyban, a döntő pedig május 17-én Párizsban lesz, ahol a csapatokat három kategóriában (Brand, Tech, CSR) díjazzák, kategóriánként 10.000 eurós nyereménnyel.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Magyarország versenyképességét erősítik a Neumann János Program 340 milliárd forint keretösszegű pályázatai - hangsúlyozta Hankó Balázs, a... Teljes cikk
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó... Teljes cikk
A Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat... Teljes cikk