kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

A sikeres toborzás titka

Különleges toborzási akciót álmodott meg és indított el a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. A nyereményjáték alig két hónap alatt óriási sikert aratott, több ezren vettek részt rajta. Most elmeséljük a részleteket.

images

„A közismert munkaerő-piaci helyzetben a korábbi hagyományos hirdetési és toborzási formák ma már nem hozzák a várt a sikert.” - mondja Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója. „Mi is folyamatosan gondolkodunk az alternatív megoldásokon és a lehetőségeinkhez mérten mindent kipróbálunk a sikeres toborzás érdekében.”

Prohuman A vállalat eddigi sikereit többek között az eredményezi, hogy számos alkalommal mer nagyot álmodni, s időről-időre képes előrelépni. Van bátorsága anyagi áldozatokat hozni - még olyan időszakban is, amikor a hazai és régiós munkaerőpiac komoly kihívásokkal küzd, s amikor a munkáltatói ráta csökken. Miközben minden hasonló profilú cég számára komoly kihívást jelent, hogy a jelenlegi piaci viszonyok között megfelelő létszámú és képzettségű munkaerőt találjon, a Prohuman - szokásához híven - meglepőt „húzott”. Ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.

A cég a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el. A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki - hét héten belül kétezer-ötszázan jelentkeztek, többnyire jól képzett munkavállalók. Köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra.

A már most is igen sikeres akció legnagyobb „durranása” azonban még várat magára: azok között, akik a nyereményjáték ideje alatt regisztráltak, és a Prohuman segítségével helyezkedtek el, a nyereményjáték szabályzata értelmében, fődíjként tavasszal egy autót is kisorsolnak.

www.prohuman.hu
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk

Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését

A vállalati kultúra ma már jóval többet jelent egy jól hangzó missziónál vagy esztétikus irodai környezetnél. A munkavállalók... Teljes cikk