Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 hónapja

A sikeres toborzás titka

Különleges toborzási akciót álmodott meg és indított el a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. A nyereményjáték alig két hónap alatt óriási sikert aratott, több ezren vettek részt rajta. Most elmeséljük a részleteket.

„A közismert munkaerő-piaci helyzetben a korábbi hagyományos hirdetési és toborzási formák ma már nem hozzák a várt a sikert.” - mondja Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója. „Mi is folyamatosan gondolkodunk az alternatív megoldásokon és a lehetőségeinkhez mérten mindent kipróbálunk a sikeres toborzás érdekében.”

Prohuman A vállalat eddigi sikereit többek között az eredményezi, hogy számos alkalommal mer nagyot álmodni, s időről-időre képes előrelépni. Van bátorsága anyagi áldozatokat hozni - még olyan időszakban is, amikor a hazai és régiós munkaerőpiac komoly kihívásokkal küzd, s amikor a munkáltatói ráta csökken. Miközben minden hasonló profilú cég számára komoly kihívást jelent, hogy a jelenlegi piaci viszonyok között megfelelő létszámú és képzettségű munkaerőt találjon, a Prohuman - szokásához híven - meglepőt „húzott”. Ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.

A cég a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el. A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki - hét héten belül kétezer-ötszázan jelentkeztek, többnyire jól képzett munkavállalók. Köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra.

A már most is igen sikeres akció legnagyobb „durranása” azonban még várat magára: azok között, akik a nyereményjáték ideje alatt regisztráltak, és a Prohuman segítségével helyezkedtek el, a nyereményjáték szabályzata értelmében, fődíjként tavasszal egy autót is kisorsolnak.

www.prohuman.hu
Follow hrportal_hu on Twitter

Nehezen talál munkaerőt? A Cvonline.hu csapata megkönnyíti a dolgát

A Cvonline.hu, Magyarország egyik legnagyobb állásportálja, szeretné egyszerűvé tenni a munkaerő-keresést, ezért honlapunkon található megújított álláshirdetési csomagjaink közül gyorsabban kiválaszthatja az Ön igényeinek megfelelőt. Az egyszerű használat mellett az volt a célunk, hogy olyan szolgáltatásokat ajánljunk, amelyek több évtizedes tapasztalatunk alapján a leghatékonyabban segítik a munkaerő-toborzást.tovább..

    További cikkek
    Miből választhatnak a HR-esek? - Szakirányú továbbképzések a Corvinuson!

    A Budapesti Corvinus Egyetem felnőttképzési kínálatában évek óta két HR-eseknek szólót is találhatunk: a Humánmenedzsmentet és a HR Business... Teljes cikk

    Lett felelőse a Vállalkozz itthon, fiatal! program kudarcának

    A program segítségével arra akarták rávenni a fiatalokat,hogy itthon indítsanak vállalkozást. Térjenek haza külföldről és az ígért 3 millió... Teljes cikk

    Vádat emeltek a tolmács ellen, mert kiforgatta a bevándorló nyilatkozatát

    Hamis tanúzás miatt emeltek vádat egy 63 éves, budapesti arab nyelvű szakfordító-tolmács ellen, aki meghamisította a röszkei tömegzavargás miatt... Teljes cikk

    Magyar szakember lett a Hogan európai vezetője

    Fehér Zsoltot nevezte ki a világ legnagyobb független személyiségteszt-fejlesztő cége, a Hogan Assesment az Európáért felelős vezetőjévé. A... Teljes cikk

    Nem egyöntetű az öröm a kötelező szervizdíj kapcsán

    A Vendéglátó és Turisztikai Szakszervezet támogatja, míg a balatoni vendéglátósok ellenzik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 8-15... Teljes cikk