864 cikk a(z) toborzás címkével:

A megtartás mágiája - mit is jelent a törődés, avagy kerüljük el a facebook-katasztrófát

5 napja Nagyon nehéz dolga van egy vállalatnak, ha azt szeretné, hogy sikeresek legyenek és azok is maradjanak. Hogyan tarthatják meg a munkavállalóikat? Mit is jelent az, hogy törődni velük? Az új generáció munkaerőpiacra történő bekerülésével felmerülhet a kérés, hogyan lehet megnyerni a Z generáció pályakezdőit? Fontos figyelembe venni, hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást. A Big Data szerepéről sem szabad elfeledkezni. És ha már digitális világról beszélünk, mindenki tudja, hogy mekkora veszteséget okozhat vállalatának az úgy nevezett „facebook-katasztrófa”. Ezekre és még sok más kérdésre kaphattak választ a résztvevők a 2017. április 26-án megrendezésre került HR Fórum keretében. Teljes cikk...


Bepillanthatnak a pilóták munkájába a diákok - öt egyetemmel kötött partnerséget a Wizz Air

2 hete Új partnerségi megállapodást jelentett be a régió öt egyetemével a Wizz Air diszkont légitársaság. A cég 2025-re a tervek szerint megkétszerezi a méretét, folyamatosan toborozza a légiközlekedési szakembereket. Az együttműködő egyetemek hallgatói így közvetlen bepillantást nyerhetnek egy légitársaság folyamataiba. Teljes cikk...


5 érv amellett, hogy LinkedIn a legjobb toborzási eszköz

3 hete Közel 700.000 magyar munkavállaló található meg a LinkedInen. Ez a létszám magasan kvalifikált szakemberekből, közép- vagy felsővezetőkből tevődik össze. Teljes cikk...


Gerendai plakátragasztással kezdte, és Benedek sem azért járt edzésre, mert olimpiai bajnok akart lenni

3 hete A Sziget Fesztivál alapítóját, és a gólkirály pólóst több tucat fiatal hallgatta az ALDI karrierrendezvényén, akik saját karrierük indulásáról meséltek. Abban egyetértettek, hogy bár nagyon máshonnan indultak, de kitartás és elhivatottság nélkül nem lennének ott, ahol most tartanak. Teljes cikk...


A Facebookon megjelenő indiszkrét információk, észlelt személyiség és online toborzás kapcsolata

4 hete Posta Sára szakdolgozatának témája a Facebookon megjelenő indiszkrét információk hatása a jelentkező alkalmasságára és a személyiségészlelés Facebook profil alapján. A diplomamunka a Kodolányi János Főiskola Kulturális Tanulmányok Tanszékén, HR-es szakirányon született. Teljes cikk...


6 trend a munkaerőpiacon, amelyek hamarosan megváltoztatják az életünket

4 hete 2017. január egészen más január volt, mint az előző 5-6 évben. Eddig minden évben január volt a legjobb hónap az álláshirdetésre, mert egyrészről fele annyi hirdetés volt, mint csúcsidőben, júniusban, másrészről magas a váltási hajlandóság is a munkavállalóknál, hiszen év végén sokan tesznek fogadalmat, hogy az új évben új életet kezdenek. Teljes cikk...


Ilyen volt az idei Babér Panoráma

1 hónapja Tavasszal került megrendezésre a BaBér Business és a HR Portál közösen szervezésében a 2. BaBér Panoráma a Boscolo hotelben. Teljes cikk...


Az online jelentkezéssel van a legkevesebb esélyünk bejutni egy interjúra

1 hónapja A Lever nevű felvételi rendszer - amelyet világszerte használnak kis és középvállalkozások - részletes jelentést tett a cégek kiválasztási procedúrájának hatékonyságáról több mint 600 vállalat és a hozzájuk jelentkező 1.5 millió álláskereső felmérésével. A tanulmányozott vállalatok egy év alatt 15 ezer embert alkalmaztak, ami a jelentkezők csupán 1%-a. Teljes cikk...


PROFESSZIONÁLIS LINKEDIN TOBORZÁSI TRÉNING

1 hónapja Cégünk szolgáltatásaival mindig arra törekedtünk, hogy az aktuális piaci igényeket kiszolgáljuk, sőt, egy lépéssel a trendek előtt járjunk. Hiszünk benne, hogy a tudás azért van, hogy megosszuk, így most egy új, nyílt képzéssel készülünk, ahol szakértő partnerünk a LinkedIn-en történő toborzás fortélyaiba avatja be Önöket. Ezt a tudást a legtöbb HR-es kolléga saját előnyére használhatja. Teljes cikk...


3 jel, hogy ne bízz meg fejvadászban!

1 hónapja Rengeteg fejvadász cég és sokféle szolgáltatás az egyik oldalon, elhavazott HR-esek és betöltetlen pozíciók a másikon. Butaságot csinál, aki nem használja ki a profi segítséget, de honnan tudjuk, ki a profi? Ha az olvasók most kézfeltartással jelezhetnék, csalódtak-e már fejvadászban, bizonyára sok kéz lendülne a magasba. A fejvadásszal való kapcsolat pedig bizalmi viszony, így egy csalódás után könnyen megbélyegezhető az egész szakma, pedig nem kéne, hogy így legyen! Vannak árulkodó jelek, amik alapján könnyen eldönthetjük, kinek adjuk ki a kereséseinket. Teljes cikk...


Az employer branding már túlmutat a HR-en

2 hónapja Hogyan jelenik meg az employer branding a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle* online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével. Teljes cikk...


Belülről esik szét a Posta

2 hónapja Súlyos a munkerőhiány a Magyar Postánál. Egyre többen mennek el, egyre kevesebben állnak be dolgozni a Magyar Postához - írta a Népszava. Teljes cikk...


Állásinterjú kérdések és rájuk adható válaszok

2 hónapja Az interjú lényege önmaga bemutatása oly módon, hogy meggyőzze a lehetséges munkaadót: ön a legalkalmasabb jelentkező a feladatok ellátására. Az alábbiakban útmutatót talál a két leggyakrabban előforduló kérdéstípushoz és példaképpen két, általában nehézséget jelentő konkrét kérdés megválaszolásához. Teljes cikk...


Mi hiányzik a legtöbb álláshirdetésből?

2 hónapja Sok ezer álláshirdetés található, több ezer hirdetőtől a nagy állásportálokon. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy egy ekkora mezőnyben nem elég beleírni egy álláshirdetésbe a követelményeket, meg azt, hogy versenyképes fizetés kínálunk, meg dinamikus csapat vagyunk, 2017-ben ennél már jóval komolyabb álláshirdetést kell írni. Teljes cikk...


A munkaerő toborzás egy csapatsport

3 hónapja Teljesen új készségekre és tudásra van szükség ahhoz hogy toborzási területen ma sikeres legyen valaki. Egyszerre piackutatói alaposságra, online marketing tudásra, értékesítőket megszégyenítő meggyőző erőre van szüksége egy toborzó szakembernek. A témáról bővebben is beszél a BaBér Panoráma tavaszi rendezvényén Toldi Gábor, toborzási szakember, a Social Talent partnere. Teljes cikk...


A munkáltatói márkaépítésről II. - Kovács Bernadett

3 hónapja A munkáltatói márka befelé irányuló cselekvésekből, és kifelé kommunikációból áll. Előbbivel azt szeretnénk elérni, hogy a meglévő munkatársak minden szempontból - szakmai és emberi - jól érezzék magukat, utóbbival pedig ezt megmutatjuk azoknak, akiket szeretnénk, ha a jövőben a munkatársaink lennének. Beszélgetés Kovács Bernadett, a Docusoft marketing és PR menedzserével. Teljes cikk...


Ingyen nyaralás, ha elmész egy állásinterjúra

3 hónapja Az utat és a szállást is fizetik Új-Zélandra az álláskeresőknek, ha részt vesznek állásinterjún. A wellingtoni technológiai cégek így toborozzák a munkavállalóikat, írja a The Telegraph. Teljes cikk...


Hogyan támogathatja a toborzást és a megtartást a hatékony munkáltatói márkaépítés?

3 hónapja A munkaerőhiány, illetve a toborzás-megtartás kérdésköre napjainkra a magyar vállalatok első számú kihívásává vált. A problémát fokozza, hogy komplex megoldást igényel, melyet átfogóan a munkáltatói márka építés fogalmával szoktak társítani a szakemberek. Ezzel a témával foglalkozott a márkakommunikáció oldaláról közel 130 kommunikációs-, HR szakember, cégvezető és civil szervezeti munkatárs, akik a Brandbook.hu és a Brand Content által közösen szervezett „Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferencián ismerkedtek a munkáltatói márka fogalmával. Teljes cikk...


Megmutatjuk a sikereink titkát

3 hónapja Ma, a nehezített álláspiacon elengedhetetlen, hogy a fejvadászok és vállalati HR-esek összefogjanak. Egymás tapasztalatinak, nehézségeinek, vagy épp sikereinek ismerete nélkül sokkal nehezebb a fejlődés, az eredményes munka, hisz egy hajóban evezünk. Mi maximálisan hiszünk ebben, ezért ingyenes HR Reggeli keretein belül mutatjuk be azokat az eszközöket, amik a mi sikereink alapjait képezik, és Önnek is segítséget jelenthetnek. Több mint 10 év toborzásban eltöltött év, a hiányszakmákban való folyamatos sikeres toborzás és több száz visszatérő ügyfél után nem csak a levegőbe beszélünk, amikor tanácsokat adunk Önnek. Teljes cikk...


Folyamatos a toborzás a távközlési cégeknél

4 hónapja Akár százas nagyságrendben is vannak nyitott pozíciók a távközlési cégeknél, derül ki a Világgazdaság körképéből. Teljes cikk...