Megjelent: 2 éve

Hogyan bővítse könnyen és kényelmesen vendégkörét?

Akár most kezdte a szakmát, akár már régebben dolgozik, nem könnyű a szépségiparban talpon maradni. Bár a jó szakemberekre mindig szükség van, mivel sokan vannak szakmabeliek, ezért mindig meg kell újulni, követni kell a trendeket ahhoz, hogy még egy jó szakember is megállja a helyét.

Minél több úton éri el a célközönséget, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az idő múlásával sem vész a süllyesztőbe, és stabil megélhetést és folytonos fejlődést tud magának biztosítani ezzel.



Egyre többen keresnek online, bármiről is legyen szó

Ma már mindenki számára elérhető az internet, az emberek sokkal szívesebben mennek olyan szakemberhez, akinek a munkájáról képet tudnak alkotni az alapján, amit látnak, valamint olvashatnak az adott szolgáltatással kapcsolatban tapasztalatokat más saját véleménye alapján.
A mai rohanó világban fontos, hogy bármelyik napszakban, akár egy kora reggeli kávé mellől vagy egy késő esti fürdés alkalmával tudjunk időpontot foglalni egy kiszemelt szolgáltatásra. A másik fontos szempont, hogy ez bárhonnan elérhető legyen, akár ha úgy adódik, egy buszmegállónyi idő alatt megtehessük azt.

A szolgáltatóknak is egyfajta kényelem
Mindenkinek meg kell, hogy maradjon a munkája mellett a magánélete is, sokszor, sok esetben a vendégek nem tudják egész pontosan, hogy egy szolgáltatónak is van magánélete. Nem tesznek különbséget napközben és este, illetve hétköznap és hétvége között, mikor bizony a szakember is szeretné a családjával tölteni az idejét.Olyan online foglalási felület biztosítása szükséges, ahol összegyűjtik a szépségipari, egészségügyi szakemberek és wellness intézmények bemutatkozását, és ezzel lehetőséget nyújtva nekik, hogy bővítsék ügyfélkörüket.

A szolgáltatóknak nem kell mást tenniük, mint hogy rendszeresen frissítik a naptárat, mert ez alapján tud a rendszer pontos időpontokat felajánlani, így a rendszer éjjel-nappal, hétvégén és ünnepnapokon is automatikusan gyűjti a foglalásokat. Így az üzlet akkor is működik, mikor a szolgáltató épp nem dolgozik. A Spaleno a fentieken túl reklámfelületet is biztosít a szolgáltatók számára, hogy ezzel is vendégeket tudjanak magukhoz csalogatni, mivel már helyszín és időpont alapján is lehet keresést indítani. Promóciós ajánlatokkal is népszerűsítve egy kevésbé ismert szolgáltatást is feltörekvővé lehet tenni. Fontos, hogy az időpont keresési lehetőség segítségével már a megüresedett helyek is azonnal betölthetőek.

A szolgáltató részére biztosíték

A szolgáltatások fizetéssel egybekötött foglalása lehetséges, ugyanis nincs arra mód, hogy a szolgáltató egy esetlegesen lefoglalt időpontra nem megérkező vendég miatt elesik a bevételtől. A Spalneo és a Spalneo Business Android és IOS okostelefonon is használható, díjmentesen letölthető, a felhasználók és szolgáltatók számára is elérhető mobilapplikációt biztosít.
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
  • 2020.02.20recruiTECH Idén minden eddiginél erősebb programmal, számos külföldi (IRL, UK, PL) és hazai előadóval indítjuk útjára a recruiTECH, 2020.02.20-i eseményünket! Várjuk szeretettel a toborzási szakma színe-javát, és mindenkit, aki felelősséget érez a tehetségek megtalálásában. Részletek Jegyek
  • 2020.03.207 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz Részletek Jegyek
  • 2020.03.31Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Hogyan viselkedj stresszinterjún?

Az izgalom természetes állásinterjún. Az viszont, hogy az interjúztató szánt szándékkal stresszeljen, megalázzon vagy zavarba hozzon már... Teljes cikk

“Segítség, problémás munkavállaló! Mit tegyek?”

A problémás munkavállalókról szóló beszélgetéssel folytatódott az OPL Ügyvédi Iroda HR reggelik rendezvénysorozata. Hogyan szűrhető ki a... Teljes cikk

Az emberekre jut a legkevesebb figyelem a munkahelyi visszajelzésekkor

A magyar cégek harmadánál nincs semmiféle visszajelzési rendszer, pedig hatalmas igény lenne rá, derült ki a Hive Creative munkáltatói... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek