Így teljesít a Facebook 2020-ban a toborzásoknál
Egyre népszerűbbek szolgáltatásaink mellé kiegészítő lehetőségként, és önálló szolgáltatásként is igényelhető Facebook toborzásmarketing kampányaink. Az elmúlt években a közösségi oldal felfutása mellett sok kritika is érte a platformot, sokan megkérdőjelezik a toborzásban betöltött szerepét, mások szerint már nem éri meg hirdetni a platformon.
A közösségi média erejét talán már nem kell bemutatni, és a munkaerő-toborzásban való létjogosultsága is megkérdőjelezhetetlen. Azonban sok ügyfelünk még mindig kétkedve tekint erre a lehetőségre, vagy a korábbi rossz tapasztalatai miatt ódzkodik itt hirdetni.

A Facebook szakmai célokra való. Felhasználása sokkal többről szól, és sokkal mélyebb lehetőségeket rejt, mint azt elsőre gondolnánk. Toborzásmarketing hirdetésekre specializálódott csapatunk több mint 5 éve használja a Facebook hirdetéseket toborzásra, a legfrissebb marketing tudást ötvözik a HR szakmai ismeretekkel, így érnek el folyamatos sikereket. Nem gyakorlott kezekben a kudarcélmény szinte borítékolható.
Konkrét adatokat, számokat hoztunk Önnek az elmúlt hónapokból, melyet dedikált toborzásmarketing csapatunk elért.
Facebook kampányok szellemi pozícióknál:
Szellemi pozícióknál a célunk, hogy a kampányok segítségével a weboldalunkra irányítsuk az érdeklődőket az adott álláshirdetésre, majd a rendszerünkbe jelentkeztessük be a jelölteket, ahonnan továbbítjuk őket ügyfeleink számára, akár előszűrve is. Elért célközönség mérete: 40-100.000 fő, pozíciótól függően.
Konkrét példa:
Vidéki ügyfélszolgálatos pozíciónál 10 nap alatt 51.000 főt ért el a kampány, 1.000 fő elolvasta a hirdetést a weboldalon, és több mint 200-an jelentkeztek.
Facebook kampányok fizikai pozíciónál:
Fizikai pozíciók esetében az érdeklődőket nem irányítjuk át a Facebookról, hanem az oldalon belül létrehozott űrlap kitöltésével tudják megpályázni a pozíciót a nagyobb hatékonyság érdekében.
Konkrét példa:
Vidéki gyártócég raktáros pozícióját hirdettük 10 napig. 65.000 főt ért el a kampány, és 90 jelentkezőt hozott ügyfelünknek.
Kampányaink minden esetben cégre szabottak, egyedi hangnemet, szövegezést, arculatot alakítunk ki az eredmények maximalizálása érdekében.
Önt is érdekli ez a lehetőség? Kérjen személyre szabott ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/
"A korábban igénybe vett szolgáltatás során 3 hét alatt érkezett 5-10 önéletrajz, még Budapesten is. Szemben a több száz jelentkezéssel, ami rövidebb idő alatt tőletek befutott. A közös munka sokkal-sokkal hatékonyabb, mint az eddigi toborzásaink. Gyors, hatékony és ár/érték arányban kiváló. A felhasznált tapasztalataitoknak köszönhetően az szerepel a hirdetésben ami szükséges, csak kulcs adatok vannak benne - emiatt ennyire sikeres szerintem." Duzmáth Tünde, Bau-Systeme 93 Kft.
Ez az írás támogatott tartalom, nem a HR Portál szerkesztőségi anyaga. Az itt szereplő információk a cikk megrendelőjétől származnak.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A megváltozott munkaerőpiaci trendek mindkét felet kihívás elé állítják: a munkaadók egyik legnehezebb feladata a kollégák megtartása hosszú... Teljes cikk
Egy friss tudományos vizsgálat kimutatta, hogy a bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak, amelyek... Teljes cikk
Világszerte több millió munkaképes korú ember él cukorbetegséggel – közülük sokan még mindig előítéletekkel, diszkriminációval vagy... Teljes cikk
- Bizalmatlanságot szül az AI a toborzásban 4 hete
- "Ha meg akarod szólítani az embereket, ne küldj emailt, hívd fel őket!" – James Reed HR-tanácsai az AI korában 1 hónapja
- Óriási szakemberhiány Németországban: itt a hiányszakmák friss listája 1 hónapja
- Felmérés: egyre több álláshirdetés említi az AI-t, de kontextus nélkül 2 hónapja
- Felpörgeti a toborzást a CATL Debrecenben – duplájára nőhet a dolgozói létszám 2 hónapja
- Fluktuációs kihívásokkal küzd a kékgalléros munkaerőpiac 2 hónapja
- Toborzási roham a BMW-gyárban – ekkora bért kínálnak a kezdőknek 2 hónapja
- Számos nemzetközi pozíciót költöztet Budapestre az UNICEF 3 hónapja
- BMW, Lego, Suzuki: toborzás és képzés az automatizálás árnyékában 3 hónapja
- Felmondani az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet 3 hónapja
- Több mint 40 új munkatársat keres a Revolut Magyarországon 3 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja