Megjelent: 3 éve

Kirúgták a szegedi villamosvezetőt, aki leszállította a sérült gyermekkel utazó édesanyát

A Szegedi Közlekedési Társaság igazgatója szerint mérhetetlenül megbántotta a sérült gyermekkel utazó édesanyát az a villamosvezető, aki leszállította őket a járműről, mert túl hangosnak ítélte meg a gyermeket. Már nem dolgozik az SZKT-nál a villamosvezető - írja a Délmagyar.

Az édesanya nem akart sajtóvisszhangot, de a közösségi média révén nyilvánosságot kapott az eset, és nagy felháborodást keltett.

"Meg tudom erősíteni: az érintett villamosvezető nem dolgozik már nálunk" - mondta el a lapnak, Majó-Petri Zoltán, a Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezető igazgatója.

Az anyuka július elsején írta meg egy Facebook-csoportban a történetét. Kora délután utazott fiával a 3F-es járaton, a villamosvezető pedig felszólította, hogy hallgattassa el a gyerekét, vagy ha nem, akkor a következő megállónál szálljanak le. A nő mondta neki, hogy a gyerek értelmileg súlyosan sérült, és nem érti meg, hogy csöndben kell maradnia. Azt a választ kapta, hogy "akkor nem kell tömegközlekedni".

A nő végül leszállt és gyalogolt a fiával - miközben érvényes bérlete volt, a gyereknek pedig hatósági igazolványa. A sofőr nem árulta el a nevét, így az édesanya a közösségi oldalon az ott lévő utasokat kereste, hogy segítségükkel panaszt tudjon tenni. Már akkoriban sem kívánt nyilatkozni, azt mondta a céggel szeretné lerendezni az ügyet.

Majó- Petri Zoltán nemrégiben, a helyi rádióban kért bocsánatot az édesanyától.

"Bár az esetet kivizsgálva kiderült, hogy a sofőr több utas kérésének tett eleget, amikor felszólította az édesanyát arra, hogy hallgattassa el a gyereket, vagy szálljanak le, ez nem volt mentség erre a viselkedésre. A járművezetőnek minden ilyen esetben mérlegelnie kell. Akár rábízhatja a konfliktust az utasokra, vagy kérhet segítséget a diszpécsertől is. Amit a kolléga választott megoldásként, az nem volt elfogadható. Bár kezelni próbálta a kialakult helyzetet, ezt rosszul tette - mondta el Majó-Petri Zoltán, aki közös megegyezéssel való munkaviszony-felbontást ajánlott a villamosvezetőnek, ezt pedig ő elfogadta.

A villamosvezetőnek egyébként nem ez volt az első konfliktusa utassal.

Fotó:Wikipedia
Délmagyar
  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
“Aláírjam a közös megegyezéses felmondást?” - tanácsok koronavírus-helyzetben

A koronavírus-járvány kész helyzet elé állította mind a munkáltatókat, mind a munkavállalókat. Záporoznak a kérdések mindkét oldal részéről,... Teljes cikk

Gyors adópolitikai intézkedések szükségesek a tömeges elbocsátások ellen

A BDO Magyarország szerint az adók és járulékok átmeneti jellegű, de azonnali és jelentős csökkentésére lesz szükség. Teljes cikk

Szerelőktől vált meg a Magyar Telekom

A Telekom decemberben jelentette be 450 fős létszámleépítést és 6 százalékos bérfejlesztést. Teljes cikk