Megjelent: 8 éve

Kirúgták a szegedi villamosvezetőt, aki leszállította a sérült gyermekkel utazó édesanyát

A Szegedi Közlekedési Társaság igazgatója szerint mérhetetlenül megbántotta a sérült gyermekkel utazó édesanyát az a villamosvezető, aki leszállította őket a járműről, mert túl hangosnak ítélte meg a gyermeket. Már nem dolgozik az SZKT-nál a villamosvezető - írja a Délmagyar.

Az édesanya nem akart sajtóvisszhangot, de a közösségi média révén nyilvánosságot kapott az eset, és nagy felháborodást keltett.

"Meg tudom erősíteni: az érintett villamosvezető nem dolgozik már nálunk" - mondta el a lapnak, Majó-Petri Zoltán, a Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezető igazgatója.

Az anyuka július elsején írta meg egy Facebook-csoportban a történetét. Kora délután utazott fiával a 3F-es járaton, a villamosvezető pedig felszólította, hogy hallgattassa el a gyerekét, vagy ha nem, akkor a következő megállónál szálljanak le. A nő mondta neki, hogy a gyerek értelmileg súlyosan sérült, és nem érti meg, hogy csöndben kell maradnia. Azt a választ kapta, hogy "akkor nem kell tömegközlekedni".

A nő végül leszállt és gyalogolt a fiával - miközben érvényes bérlete volt, a gyereknek pedig hatósági igazolványa. A sofőr nem árulta el a nevét, így az édesanya a közösségi oldalon az ott lévő utasokat kereste, hogy segítségükkel panaszt tudjon tenni. Már akkoriban sem kívánt nyilatkozni, azt mondta a céggel szeretné lerendezni az ügyet.

Majó- Petri Zoltán nemrégiben, a helyi rádióban kért bocsánatot az édesanyától.

"Bár az esetet kivizsgálva kiderült, hogy a sofőr több utas kérésének tett eleget, amikor felszólította az édesanyát arra, hogy hallgattassa el a gyereket, vagy szálljanak le, ez nem volt mentség erre a viselkedésre. A járművezetőnek minden ilyen esetben mérlegelnie kell. Akár rábízhatja a konfliktust az utasokra, vagy kérhet segítséget a diszpécsertől is. Amit a kolléga választott megoldásként, az nem volt elfogadható. Bár kezelni próbálta a kialakult helyzetet, ezt rosszul tette - mondta el Majó-Petri Zoltán, aki közös megegyezéssel való munkaviszony-felbontást ajánlott a villamosvezetőnek, ezt pedig ő elfogadta.

A villamosvezetőnek egyébként nem ez volt az első konfliktusa utassal.

Fotó:Wikipedia
Délmagyar
  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Tízből négy német vállalat tervez leépítést 2025-ben

A megkérdezett német vállalatok 38 százaléka tervezi munkahelyek megszüntetését az IW (Institut der deutschen Wirtschaft) gazdaságkutató intézet... Teljes cikk

Három módszer, amivel az AI csökkentheti az alkalmazottak lemorzsolódását

A mesterséges intelligencia számos módon segítheti a mindennapi munkánkat, emellett a munkahelyi fluktuáció visszaszorításában is segítségünkre... Teljes cikk

11 ezer ember elbocsátására készül a Thyssenkrupp

A német Thyssenkrupp acélipari üzletágában a jelenlegi 27 ezerről hat éven belül 16 ezerre csökkentenék a munkahelyek számát. A cég... Teljes cikk