Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 3 hete

Segítség érkezett a megfelelő juttatások kiválasztásában. Mert ha silány a minőség, az rosszabb, mintha nem adnánk semmit.

Azzal tisztában vagyunk, hogy a munkavállalók érzékenyek, és nem csak a juttatások mennyisége érdekli őket, hiszen egy gyenge minőségű termék vagy szolgáltatás könnyen felébresztheti bennük az érzést, hogy próbálják kiszúrni a szemüket valamivel, csak legyen letudva az ügy. Ezzel pedig magunk alatt vágjuk a fát, hiszen ez a helyzet elégedetlenséget szül.

Az idén debütáló Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím segítséget nyújthat a jó választásban, hiszen azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerésére és díjazására szolgál, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen magas minőségű termékek előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

A Nagydíj elnevezése közvetlenül utal annak tartalmára, jelzi a védjegyoltalom jogosultjainak és partnereinek filozófiáját és elkötelezettségét, továbbá a valódi értékekre irányítja a figyelmet, elutasítva a hamisat, a silány minőséget.

A pályázat díjazottjai olyan példaértékű modelleket jelenítenek meg, amelyek hozzájárulnak a gazdaság fejlesztéséhez.

Az alapító, Schneider Balázs ötlete mentén megvalósult vállalkozás Klubtagjai jelenleg országszertetöbb mint 700 sportlétesítménybe járhatnak egyetlen bérlettel, és akár minden nap új mozgásformát próbálhatnak ki, legyen szó jógáról, wakeboardról, úszásról, falmászásról, táncról, fitneszről, vitorlázásról, lovaglásról, crossfitről, stb.

Több mint 100 mozgásforma között válogathatnak.

Nem véletlen tehát, hogy a munkáltatók és a munkavállalók figyelme mellett a szakmai zsűri figyelmét is magára vonta a korlátlan és változatos mozgást nyújtó AYCM SportPass.

Amennyiben szeretnénk megelőzni a nyaralás utáni felmondási hullámot, érdemes elismert és hatékony eszközökhöz folyamodni.

Részletek: www.aycm.hu
Csatlakozás: info@aycm.hu
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár