Miért nincs kommunikáció, ha már van EVP? 2023.05.02 Kezdjük a dolog jó oldalával: a saját vállalti értékekkel (EVP) a cégek többsége ma már tisztában van. 2016 óta (ezóta figyelem a helyzet alakulását a Recruitment Akadémia...
Assesment center, avagy a hatékony kiválasztási módszer 2021.03.16 Nehéz megfogalmazni, hogy mitől lesz egy kiválasztás hatékony, hiszen ez leginkább akkor derül ki, mikor az újonnan felvett munkavállalónak látszik az eredménye. Egy sikeres...
5 buktató - hogyan NE készítsünk brand videót 2020.05.22 Nézzük, miket érdemes elkerülni, ha ütős brand videót szeretnénk készíteni
Hogyan reagál egy toborzási tanácsadó cég a vírushelyzetre? 2020.05.14 Tokár Péter arról, hogy mit tapasztal a vállalkozók körében most az elmúlt időben, mennyire kivárásra, vagy innovációra játszanak, illetve milyen az élet a saját cégében.
A megfelelő jelölt 5 biztosítéka 2019.07.29 Munkánk során folyamatosan azon dolgozunk, hogy partnereinknek a legmegfelelőbb jelölteket állítsuk elő. Így találtunk 5 alapvető biztosítékot, ami a megfelelő jelölt megtalálásához szükséges.
Milyen pozícióknál hatékony a Facebook toborzási kampány? 2019.07.10 Nem mindegy, milyen pozícióknál és hogyan vágjunk bele Facebook toborzásba. Ezért összegyűjtöttünk néhány alapelvet, ami segít átlátni, mikor hatékony egy-egy ilyen toborzási kampány.
Mire figyeljünk, ha értékesítőt keresünk? 2019.07.04 Az értékesítők toborzása (sok más pozícióhoz hasonlóan) külön műfaj. Most összegyűjtöttük, milyen tényezők nehezítik az értékesítői pozíciók betöltését, és milyen megoldások vannak ezekre.
Tévhitek - Mi is az a Facebook hirdetés? 2019.06.14 Sokan használják a Facebook-ot toborzásra, sokan viszont szkeptikusak. Sőt, a kipróbálók között a legtöbben nem is tartják eredményesnek ezt a felületet. Ennek oka, hogy van egy...
Hogyan tűnjünk ki több ezer álláshirdetésből? 2019.05.24 Arra vágyunk, hogy az álláshirdetéseinkre olyanok jelentkezzenek, akikből ténylegesen válogatni lehet. Mindeközben az internetes portálokon több száz, de inkább több ezer...