logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2023.05.02 - 2 éve
TESK Group

Miért nincs kommunikáció, ha már van EVP?

Kezdjük a dolog jó oldalával: a saját vállalti értékekkel (EVP) a cégek többsége ma már tisztában van. 2016 óta (ezóta figyelem a helyzet alakulását a Recruitment Akadémia képzéseken, ahol eddig közel ezren vettek már részt) a helyzet jelentősen változott, ma már jellemzően kapásból tudjuk, hogy az egyes célcsoportjaink számára mik az EVP-k.

Nagyjából ez ma a helyzet, ha employer brand építésről van szó.

Kezdjük a dolog jó oldalával: a saját vállalti értékekkel (EVP) a cégek többsége ma már tisztában van. 2016 óta (ezóta figyelem a helyzet alakulását a Recruitment Akadémia képzéseken, ahol eddig közel ezren vettek már részt) a helyzet jelentősen változott, ma már jellemzően kapásból tudjuk, hogy az egyes célcsoportjaink számára mik az EVP-k. Ez mindenképp jó hír - és az is, hogy ezeket az EVP-ket ma már sokszor viszontláthatjuk az álláshirdetésekben, vagy posztokban is.

Ahhoz, hogy valami elérjen a célcsoporthoz, kell, hogy legyen valami a fejekben arról a márkáról, ami kommunikál. Ismeretlen márkákat nem vásárol szívesen senki. Kevés olyan munkakereső van, aki hajlandó alaposan utána járni egy-egy, számára ismeretlen cégnek.

A márkáknak be kell épülni a fejekbe - csak abban tudunk gondolkodni, ami a fejünkben van, amit ismerünk. Amit nem, az nem fog az eszünkbe jutni, hovatovább, észre sem vesszük.

Ha most egy hanyag mozdulattal túllépünk azon, hogy a brandépítés a teljes cég bevonásával történik, de minimum a vezetőkkel közösen, és a vállalati értékek belső tudatosítását is magával hordozza, valamint egyfajta kultúraváltást is jelent, akkor eljutunk oda, hogy jó, hogy vannak EVP-k, de ezeket széles körben ismertté kell tennünk. Ez pedig az a része a dolognak, ami nagyon gyakran elbukik, mert a legszélesebb körben működő csatornák (Facebook, Ln, Insta) nem elérhetők vagy nem engedélyezettek a cégek egy részének, vagy vannak, de nincs rá erőforrás, nincs idő, esetleg ötlet sem, hogy mégis mit írjunk.

És eljutunk a tartalomgyártás területére. Ami amúgy nem egy “rocket science”, legfőképpen csinálni kell. Jó példa erre az ismert kisker lánc, aki remekül használja a legnépszerűbb felületeket (pl. TikTok), hogy a márkáját hosszú időre beépítse a fiatalok fejébe. Pici EVP, sok könnyű show-elem.

Ha nincs ötleted, akkor itt egy kis segítség - készítettem egy rövid, pár oldalas e-book-ot, ami jövő héttől ingyen elérhető és letölthető a TESK weboldaláról, és amelyben bemutatunk 20 konkrét tartalom-tippet, amit bárki könnyen használhat arra, hogy a brandjéről kommunikáljon akkor is, ha épp nem jut eszébe semmi érdekes. (Előjegyzés (e-mailben) itt: [email protected], aki ide küld egy rövid mailt, annak a jövő héten e-mailben elküldjük az anyagot. Jövő héttől pedig a tesk.hu-n lesz elérhető az e-book egy linken keresztül.)

Engedjük, hogy ismert legyen, és ragyogjon az a márka!
 

Címkék:
TESK Group

Megváltozott a munkaerőpiaci helyzet. Új megoldásokra van szükség. Munkaerő-közvetítésből adódó tapasztalatainkat megosztjuk ezen a blogon, hasznos, gyakorlatias tippek formájában.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-24 11:27:01
Kreatív életbiztosítás – erről hallottál már?
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
Innovatív Munkaerőpiaci Megoldások

Megváltozott a munkaerőpiac. És mint minden változáson, ezen is keresztül fogunk jutni, minden nehézségével együtt. A bloggal az a célunk, hogy írásainkkal segítsünk a munkaerőpiac szereplőit sikerélményekhez juttatni a munkájukban. Legyen az olvasónk akár HR vezető, toborzásért felelős munkatárs, vagy cégvezető, egy pár perces felfrissülés mindig jól jöhet! Jó olvasást, feltöltődést kívánunk: a TESK Csoport

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás szabadság profitárgyaló tanulás siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu