kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

A jó időben könnyebben nyílnak a pénztárcák

Tavasszal végre a szekrény mélyére száműzhetjük a téli holmikat, szabadabb, könnyebb lesz az élet. Ezt a marketingesek is jól tudják.

A szürke, lehangoló tél után a vásárlási kedv is erőre kap, és beindul a marketinggépezet is. Ekkor ugyanis szinte minden cég megtalálja azt az üzenetet, amiért érdemes hirdetni. "Aki fürdőruhát, ásványvizet, sört árul, annak itt a Kánaán, de az autós cégek, a ruházati és cipőboltok, az éttermek, szálláshelyek is aktívak ilyenkor. Van, aki akciós készletkisöpréssel szabadul meg a téli termékektől, majd bevezeti a tavaszi-nyári kollekciót, de az is fontos üzenet lehet, hogy az éttermek végre megnyitották a kerthelyiségüket" - sorolta a kampányok apropóit Farkas Erika marketingszakértő.

Akció akció hátán

Kétségtelen, hogy bármerre nézünk, évszaktól függetlenül hatalmas százalékjeleket látunk a boltok kirakatain és a honlapokon. A válságban ugyanis mindenki előszeretettel akciózik, és harcol a vevők vékonyabb pénztárcájáért. A szakértő nem vitatja, hogy nagy a reklámzaj, de szerinte továbbra is azok nyernek, akik intenzíven hirdetnek. Még akkor is, ha a marketingbüdzsén kénytelenek voltak vágni.

A javasolt hirdetési csatornák közé tartozik természetesen az online marketing (amelynek továbbra is nagy ereje van), így a céges honlap, a Google-hirdetések és a Facebook-kampány, de javasolt az e-DM (e-mail marketing) és a szórólapozás is. A szakértő szerint ma már nem az a siker kulcsa, hogy legyen a cégnek egy tuti kampánya, hanem az, hogy minél több vonalon ragadja meg a célcsoportot.

Marketingtippek kkv-knak

Farkas Erika szerint idén még inkább előtérbe kerül a natív marketing, vagyis az olyan kampány, amelyről nem üvölt messziről, hogy fizetett hirdetés. Erre jó példa lehet a vállalkozás által indított szakértői blog és a céges Facebook-profil is. A közösségi oldal előnye, hogy még gyorsabban reagálhat a szakmájába vágó hírekre, és a vevőkkel is szorosabb kapcsolatot alakíthat ki.

A szombat és vasárnap este is nyerő lehet


Lakossági hirdetéseknél ma már nem ördögtől való, ha hétvégére - a strandolás, kertészkedés, kirándulás utánra - időzíti az e-mail kampányokat. Gondoljunk csak bele, mi is szívesen ránézünk hétvégén is a Facebookra. Van, aki pedig vasárnap azért futja át a postafiókját, hogy hétfőn könnyebben induljon a munkanap.

A papír is számít

A jó időben a marketingkampány része lehet a szórólapozás is. Míg télen a hó eltakarta, tönkretette az autókra kitett papírfecniket, addig most nagyobb eséllyel a helyükön maradnak.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Feketén foglalkoztattak egy 15 éves fiút, akinek mindkét kezét összepréselte egy gép

Vádat emelt a Kecskeméti Járási Ügyészség két férfi ellen, akik munkaszerződés és munkavédelmi oktatás nélkül foglalkoztattak egy 15 éves... Teljes cikk

Munkahelyi tréfa: benzint öntött a csikkjére és felgyújtotta kollégáját

A Tatabányai Járási Ügyészség súlyos testi sértés bűntette miatt nyújtott be vádiratot azzal a férfival szemben, aki tréfából meggyújtotta... Teljes cikk

35 milliót fizet az exférj volt feleségének a házasság alatt végzett házimunkáért

A háztartásban és a gyereknevelésben végzett munkát, melyet gyakran "láthatatlan munkaként" is emlegetnek, ritkán lehet pénzbeli fizetésre váltani.... Teljes cikk