Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben
Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket!
Hogyan építsük fel a webes jelenlétet?
Az alábbiakban tehát lépésről lépésre végigjárjuk a kötelezőnek mondható utat, hogy ne csak egyszerűen jelen legyünk az online térben, de profitálhassunk is belőle!
0. Legyen egységes arculatunk!
Az online jelenlétünk kialakítása előtt egy igazán fontos lépést kell még megugrani, az egységes, vonzó és márkaazonos arculat megalkotását, mellyel egy grafikust bízhatunk meg. Ez azért fontos, mert meglévő arculati elemek felhasználásával tudjuk majd az online jelenlétünket megalapozni.
1. Legyen profi weboldalunk!
Ma már kevés vállalkozást tudunk elképzelni anélkül, hogy egy jól megszerkesztett és informatív weblappal ne rendelkezzen. Mondhatjuk azt is, hogy ez egy digitális névjegykártya, ezért is fontos, hogy jó benyomást keltsen a nézelődőben. A látványos, egységes és márkánkat jól képviselő honlap összeállítására jó, ha szakemberi segítséget veszünk igénybe, akár egy szabadúszó weblapszerkesztő személyében, akár egy nagyobb digitális marketing ügynökségnek kiszervezve a feladatot.
2. Szerezzünk ismertséget a közösségi médiában!
Vevő- és ügyfélkörünk kiépítésére tökéletes helyszín a közösségi média, ahol ingyenesen vagy kisebb hirdetési költséggel eredményesen juthatunk el szélesebb célközönségünkhöz is. Itt az a fontos, hogy rendszeresen minőségi tartalmakat készítsünk potenciális vevőinknek, illetve hogy ne csak hirdetési felületként, hanem kapcsolódási pontként is tekintsünk márkánk közösségi jelenlétére. Így könnyebben kérdezhetünk vagy elegyedhetünk párbeszédbe, gyűjthetünk visszajelzést fejlődésünkhöz.
Tény, hogy a kínálat nagy a social media felületekben, de nem kell mindenhol jelen lennünk. Ha nem tudjuk, hogy merre induljunk pontosan és melyik felületen milyen tartalommal érdemes felkelteni az emberek érdeklődését, akkor ebben egy online marketingügynökség tud segíteni nekünk.
3. Hozzunk létre webshopot, ha van termékünk!
Az utóbbi időben egyre népszerűbb az internetes vásárlás, ha pedig cégünk termékeket árul, akkor ma már elengedhetetlen, hogy az webshopos formában is elérhető legyen. Az emberek szeretnek gyorsan, hatékonyan, néhány kattintással vásárolni, így igyekezzünk felhasználóbarát felületet kialakítani. Jó hír, hogy léteznek nagyon kényelmes webshop sablonok, melyeket akár mi magunk is feltölthetünk termékeinkkel. Ha bizonytalanok vagyunk, akkor ezt a tevékenységet is bízzuk a profikra.
4. Vezessünk blogot!
Egy-egy szöveg megírásával bizony bőven lehet munka, de a keresőoldalakon a találati lista elejére kerülhetünk, ha a márkánkat érintő témákban informatív és érdekes blogcikkeket publikálunk a célközönségünknek releváns kulcsszavakkal, kifejezésekkel. Ez elsőre egyszerűnek tűnhet, de számtalan szakértelmet igénylő feladat kapcsolódik hozzá a kulcsszókutatástól kezdve a SEO-barát szövegírásig.
Építsünk ismertséget online!
A saját webhelyen belül és kívül végzett tevékenységgel is szépen népszerűsíthetjük márkánkat – előbbire jó példa a blogírás, utóbbira a közösségimédia-aktivitás, illetve a linképítés. Ezekkel a SEO-eszközökkel eredményesebben szerepelhetünk a keresőmotorok találati oldalain, ezzel pedig költséghatékonyan szerezhetünk potenciális vevőket. Ahhoz, hogy weboldalunk valóban keresőbarát, megfelelően optimalizált legyen, kérhetünk szakértői, digitális marketingügynökségi támogatást.
Aktivizáljuk magunkat!
„A szó elszáll az írás megmarad!” – használjuk ezt ki ezt a vevői véleménygyűjtés és értékelés formájában is! Az online vállalkozói jelenlét egyik nagy előnye ugyanis, hogy könnyedén teremthetünk kapcsolatot a meglévő és leendő vásárlókkal is. Tipikusan jó platformok erre a közösségimédia-felületek, ahol bátran kérdezhetünk, lehetünk közvetlenebbek, vásárlóink pedig megoszthatják tapasztalataikat. Használjuk ezt fel marketingünkben!
Az online jelenlét ma már egy kezdő vállalkozás esetében is elengedhetetlen, hiszen rendkívül sok potenciális vevőhöz, ügyfélhez tudunk így eljutni költségkímélő módon. Mindig figyeljünk arra, hogy tudatosan építsük a jelenlétünket, álljon rendelkezésünkre egységes márkaarculat, maradjunk aktívak és építsünk kapcsolatot vevőinkkel, így garantált a siker!
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk
Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
- Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon 3 hete
- Ők kapták a digitális gazdaság női példaképeinek járó elismeréseket 1 hónapja
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 1 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 2 hónapja
- Dolgozz bárhonnan - így élnek a digitális nomádok 2 hónapja
- Tájékoztató honlappal segíti a digitális készségek elsajátítását az IVSZ 2 hónapja
- "Európa-bajnokból világbajnok" lehet a magyar szakképzés - csaknem 96 milliárd forintot költenek rá 3 hónapja
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 3 hónapja
- Google Ads és a hirdetői személyazonosság 3 hónapja
- Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján 3 hónapja