E-kórtörténet és hűségprogram egy kattintásnyira
Komplex online ügyfélszolgálati rendszert vezetett be a Budai Egészségközpont. Kiss Andrással, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatójával beszélgettünk a fejlesztésről.
Egyre erősebb az a tendencia, hogy az ügyfelek az egészségügyi ellátásokkal kapcsolatban is ugyanolyan elvárásokkal jelentkeznek, mint a banki vagy utazási szolgáltatások esetében. Gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést várnak el, és azt, hogy saját hozzáférésük legyen az őket érintő adatokhoz, dokumentumokhoz.
- Hogyan biztosítja mindezt az Önök rendszere?
A magánegészségügyi piacon egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerben a regisztrált ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket, bejelentkezhetnek a rendelésekre, valamint nyomon követhetik az összegyűjtött hűségpontjaik alakulását. Kiemelném, hogy nálunk az időpont foglalás ténylegesen ezen a felületen történik, tehát nem arról van szó, hogy rögzítjük az érdeklődést és visszahívjuk a pácienseket. Az ügyfeleknek nem kell időt tölteni az orvosi papírok előkeresésével, és a megőrzés terhét is leveszi az egészségközpont a vállukról. Emellett bármikor ellenőrizhetik korábbi időpontfoglalásaikat és számláikat is.
- Mennyibe kerül ez a pácienseknek?
A magánpáciensek és a vállalati partnerek munkatársai egyaránt ingyenesen vehetik igénybe ezt a szolgáltatást. A belépéshez minden ügyfél saját felhasználónevet, valamint jelszót kap, és a bizalmas adatokra való tekintettel egy SSL tanúsítvánnyal titkosított oldalon érheti el az online felületet. Az új rendszer bevezetésével egy időben indul hűségprogramunk is: az igénybe vett szolgáltatásokért a programban résztvevők pontokat gyűjthetnek, amelyek nemcsak saját, de partnereink szolgáltatásaira, sőt ajándéktárgyakra is beválthatók.
- Milyen további fejlesztési terveik vannak?
Igyekszünk minél inkább személyre szabott szolgáltatásokat biztosítani. Ennek részeként továbbfejlesztjük a most átadott rendszert, hogy minden platformon kényelmesen elérhető legyen. Terveink között szerepel mobil applikációk kidolgozása is, ezügyben már folynak a szakértői tárgyalások. Szeretnénk még jobban megismerni pácienseink véleményét és javaslatait a szolgáltatásokkal kapcsolatban, ezért a közeljövőben interaktívabbá tesszük a felületet.
Amenniyben 2013. március 31-ig regisztrál a Budai Egészségközpont megújult Online Ügyfélszolgálatára, a Danubius Health Spa Resort Hévíz****superior kétszemélyes Wellness hétvégéjét nyerheti meg, sőt garantáltan kap 20 hűségpontot ajándékba!
Regisztráció és további információ ezen az oldalon: http://bhc.hu/magunkrol/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2013/hirlevelcikkek/megujult-online-ugyfelszolgalat/
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk
Próbavásárlással ma már nemcsak a kereskedelmi szolgáltatásokat lehet vizsgálni, hanem sok más szektort, így a HR területén is innovatív... Teljes cikk
Olvasási idő: 6 perc - Szerző: Molnár Veronika. Teljes cikk
- Hogy kerüljük el az életmódváltás buktatóit? Öt tanács Kálóczi-Wolher Veronika dietetikustól 4 hónapja
- Bérverseny és alternatív munkaidő-beosztás 4 hónapja
- Újdonság, hogy az szja-kedvezmények akár folytatólagosan is igénybe vehetők 4 hónapja
- OMSZ: nem vezetett eredményre a MOK ügyeleti rendszer miatti "hergelése" 4 hónapja
- NAV: megújult webes felülettel indul az idei eSZJA-szezon 4 hónapja
- Fizetéscsökkentéssel büntethetik a rosszul teljesítő pedagógusokat 4 hónapja
- Ismerd meg a népszerű CRM rendszert! 5 hónapja
- Panasztörvény: saját, egyedi fejlesztésű rendszerrel segíti a kkv-kat a BKIK 5 hónapja
- Lejárt a határidő: új korszak kezdődik a munka világában 5 hónapja
- Kitart a kormány a munkát terhelő adók csökkentése mellett 5 hónapja
- A gondoskodás a legszebb ajándék 6 hónapja