kapubanner for mobile
Megjelent: 12 hónapja

Hatékony készletkezelési rendszer

Amikor egy kisvállalkozás növekedésnek indul, az üzleti folyamatok is egyre bonyolultabbá válnak. Megnövekszik a beszállítók és a vevők száma, így a beszerzés és az értékesítés folyamatát - a hatékony működés érdekében - optimalizálni kell. A készletgazdálkodás kulcsfontosságú tényezővé válik, hiszen ez jelentős költségtényező a cégnél.

készletezés készletkezelés online-

Miért fontos a tudatos készletgazdálkodás?

A cég termelő vagy szolgáltató tevékenységéhez szükséges alapanyagok, félkész termékek, eszközök beszerzésére nagyon sok beszállító áll rendelkezésre. Közülük meg kell találni azokat a partnereket, akik jó minőségű termékeket, a határidő pontos betartásával biztosítják a számunkra. A különböző típusú készletek nyilvántartása, a változások nyomon követése nem egyszerű feladat, azonban ma már készletkezelő program segítségével mindezt átláthatóvá tehetjük. A BillZon programjával a készleteket optimális szinten tarthatjuk, és az egész folyamatot hatékonyabbá tehetjük. 

Hogyan kezeljük hatékonyan a készleteket?

Fontos, hogy a vállalkozás pontos képpel rendelkezzen a készleteiről, tehát a meglévők mennyiségét és értékét ismernünk kell. Ebben segíthetnek az olyan automatizált vállalatirányítási rendszerek, mint az ERP. Ez az integrált üzletirányítási szoftver egy a cégünkre implementált, központi adatbázist használ, ami által összekapcsolja és összehangolja a vállalkozás különböző területeinek adatait, információit.

Az egyes moduljai - a beszerzés, készletgazdálkodás, értékesítés, szállítás, pénztár, törzsadatok - egymással együttműködve lehetővé teszik a valós idejű információáramlást. Ezáltal a folyamatok cégen belüli egységes kezelését. További előnye, hogy az automatizált műveletek csökkentik az emberi tevékenységből származó hibák számát és a felesleges idő- és erőforrás-felhasználást, valamint gyorsítják a folyamatokat. 

A készletkezelő program használatának előnyei

A készletek hatékony kezelése a vállalkozások számára számos előnnyel jár. Megfelelő gyakorlatokkal minimalizálni lehet a költségeket, meg lehet szüntetni a felesleges készleteket, ugyanakkor - a vevői elégedettség biztosítása érdekében - optimális készletszint alakítható ki. 

A raktári bevételezés és kiadás gyorsan és átlátható módon valósítható meg. A leltározási funkció lehetővé teszi a készletek ellenőrzését, ezáltal az összes termékhez kapcsolódó információ a rendelkezésünkre áll. Bármikor lekérdezhetjük a fizikai, a foglalt és a rendelkezésre álló raktárkészletet, a raktári bevétek és kiadások tételes listáját, a termékkészlet történetét. Több telephely esetén az adatok egyes telephelyre szűrve is megjeleníthetők.

A modern és hatékony készletkezelés a vállalkozások üzleti folyamatainak meghatározó tényezője, ami hatással van az üzleti eredményre és a vevői elégedettségre, tehát a ráfordított kiadás hosszú távon megtérül. 

 

 

 

 

 

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek