Tréningrendszert vezetett be a Don Pepe
A vendéglátásban kevés helyen alkalmazott, mégis nagy jelentőséggel bíró dolgozói tréningrendszert vezetett be a Don Pepe. Célja, hogy értékesítési módszereit hatékonyabbá, vendégeit pedig elégedettebbé tegye - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
"Szűkebb körben" tesztelik
Első körben a Don Pepe éttermek közül hat vesz részt a programban. A tesztcsoport kiválasztásakor szerepet játszott, hogy az ország különböző területein üzemeljenek, és szerepeljen köztük gyorskiszolgáló és klasszikus vendégtérrel rendelkező á la carte étterem is. A Camponában, Csepelen, a Fehérvár Tescóban, a Gépmadár utcai étteremben, a Menyecske utcai étteremben és a Komjádi étteremben már megkezdődött a vállalati tréning.
A program kialakítása előtt meghatározták a Don Pepe fejlesztésre szoruló területeit, úgymint a munkatársak nem elegendő mértékű motiváltsága, a minőségi eredmények vizsgálata illetőleg a MIR (Minőség Irányítási rendszer) modul hiánya a vezetésben. Többek között e pontok a javítására ad tanácsot és segít kidolgozni a megfelelő stratégiát a tréning, hogy megkönnyítse és hatékonyabbá tegye a munka menetét.
Képzés, egy éven át
A mintegy egy éven át tartó képzés során a kiválasztott Don Pepe étterem dolgozói lépésről lépésre megismerkedhetnek a különféle technikákkal és az értékesítést elősegítő módszerekkel. A Don Pepe elsődleges célja a továbbképzéssel, hogy megbúvó hiányosságaira szakszerű válaszlépéseket vezessen be. A tréningen a vendégekkel közvetlenül kommunikáló kollégák még jobban elsajátíthatják ismereteiket és megérthetik feladatuk fontosságát, hogy a továbbképzés végeztével legjobb tudásuk szerint hasznosíthassák a tanultakat.
Az egymásra épülő modulokban - mint felmérés, lekövetés és tanácsadás - a személyzeti interjúktól a vezetői folyamatok szűréséig az időmenedzsment valamint a delegálási és a kommunikációs kompetenciák javítása is szerepel. A hiányosságok kiküszöbölése és a folyamatos minőségjavulás érdekében a tréning egészét dokumentálva is megkapja a Don Pepe, így közvetlenül vonhatja le a továbbképzés tanulságait és eredményeit.
"A több modulra bontható tréning egyfajta továbbképzés, amely nem elsősorban a vezetőket célozza meg, hiszen számunkra fontos és elengedhetetlen, hogy minden munkatársunk a legmagasabb színvonalon végezze feladatát. A programban azokra a munkatársakra fokuszálunk, akik vendégeinkkel elsősorban találkoznak: üzletvezetők, felszolgálók, pultosok, diszpécserek és futárok, ezzel növelve a vásárlói elégedettséget" - mondta Szemes Gábor, a Don Pepe ügyvezető igazgatója.
Növekedést várnak a tréningtől
Elhatározásával Magyarországon a Don Pepe azon néhány vállalkozás körébe tartozik, amelyek felismerték munkatársaik folyamatos továbbképzésének jelentőségét. A több mint harminc étteremből álló lánc a tréningrendszer bevezetésétől a vásárlói kör megelégedettségének és lojalitásának növelését reméli. Ez biztosíthatja a mindeddig évről-évre növekedő forgalom szinten tartását, amely a jelenlegi gazdasági körülmények között komoly eredmény lenne.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk
A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk
A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb tréningcégek? Itt a lista 3 hónapja
- Ismerd meg a népszerű CRM rendszert! 4 hónapja
- Extremitás és az intuíció 6 hónapja
- Még kilenc napig lehet pályázni az Év trénere díjra 6 hónapja
- Ügyfélélmény a Nagy Bazárban 7 hónapja
- A vezetőfejlesztés a munkaerő-megtartás kulcsa 7 hónapja
- Szervezeti kultúra: a vezetők és munkavállalók közös feladata 8 hónapja
- A gamifikáció, mint a munkaerő-megtartás eszköze 8 hónapja
- Bemutatjuk az Év Marketingesét 8 hónapja
- A megtartás kulcsa: a szervezet állapotának folyamatos mérése 8 hónapja
- Mi köze a szervezeti kultúrának a munkaerő megtartásához? 8 hónapja