27 cikk a(z) Kaizen címkével - 2. oldal
Szervezeti kultúraváltás az MNB-nél
14 éve A Magyar Nemzeti Bank Készpénzlogisztika szervezeti egységénél 2009-ben vezették be a Minőségi Körök programot az Európa Tréning Kft. közreműködésével. Az ezzel kapcsolatos tapasztalatokról, a szervezetre gyakorolt hatásokról Ferenczi Barnabás, az MNB készpénzlogisztikai igazgatója számolt be. Teljes cikk...
Hogyan kommunikáljunk a kínaiakkal?
14 éve Egyre több cég tartja fontosnak, hogy tréningen készítse fel dolgozóit a kínai munkatársak kulturális hátterének megismerésére a hatékonyabb együttműködés érdekében. Az ok: vagy kiküszöbölni az érthetetlen akadályokat, vagy akadálymentes pályán indulni. Teljes cikk...
Egyed Ildikó, a LeanCenter vezető HR tanácsadója
14 éve Egyed Ildikó három éve a LeanCenter vezető HR tanácsadója. Jelenleg egy 3 fős toborzás-kiválasztás és tréningekért felelős csoportot irányít. Munkájához szorosan kapcsolódnak kommunikációs és PR feladatok is. Elkötelezett híve a lean managementnek, célja, hogy ezt a szemléletet minél több pályatársával megismertesse. Teljes cikk...
A dolgozók bevonása a folyamatfejlesztés alapeleme
15 éve Ahhoz, hogy az értékteremtésben szerepet játszó folyamatok fenntarthatóan működjenek, és fejleszthetők legyenek, a vállalkozásnak rendelkeznie kell azzal az úgynevezett "kritikus tömeggel", vagyis minimális létszámú és szükséges szaktekintéllyel rendelkező munkavállalói csoporttal, akik nemcsak munkaidőben, hanem akár a munkaközi szünetekben is készek gondolatokat ébreszteni a többiekben. Teljes cikk...
A Coca-Cola megmutatja, mi a "magyar Kaizen módszer"
16 éve A magyar mentalitástól nem áll távol a folyamatos útkeresés, fejlesztés, a megoldások keresése, és a személyes felelősség felvállalása. Ahogy visszaemlékszem, a nagyapám ezt úgy fogalmazta meg, hogy "dolgok vannak, nem célok" - fogalmazott portálunknak Kiss Gábor, a Coca-Cola Magyarország HR igazgatója. Teljes cikk...
/cimkek/kaizen.html