kapubanner for mobile
Megjelent: 18 éve

Lojalitás csekkekre váltva

A tíz legnépszerűbb juttatás közül hét utalvány alapú, a cafeteria rendszer terjedését leginkább e papír alapú javadalmazásnak köszönheti.

Magyarország vezető utalvány szolgáltató cége, az Accor Services Kft felmérést készített ügyfelei körében a vállalaton belüli cafeteria rendszerekről. A cafeteria a munkavállalói béren kívüli juttatások szervezeten belüli menedzselésének rugalmas eszköze. Lényege, hogy a munkavállalók egy adott keretösszegen belül saját igényeik szerint állíthatják össze juttatási csomagjukat.

A 1635 válaszoló cég jóvoltából kiderült, hogy a vállalatok 25 %-ánál már működik cafeteria rendszer. A cégek 41,5 %-a 2005-ben vezette be a cafeteriát, ezzel a tavalyi év lett a csúcspontja annak a folyamatnak, amely 2001-ben indult el. A számok igazolják azt a tendenciát, amelynek nap mint nap tanúi vagyunk: a vállalatok előszeretettel alkalmazzák a cafeteria rendszert, hiszen ezzel eredményesen növelhetik a dolgozók lojalitását. A béren kívüli juttatások közti rangsorban első helyen áll az étkezési utalvány, második a melegétel utalvány és a harmadik helyet megosztottan a beiskolázási utalvány és az üdülési csekk foglalja el. A tíz legnépszerűbb juttatás közül egyébként hét darab utalvány alapú, amely bizonyítja az utalványok népszerűségének töretlenségét. Azoknál a cégeknél, ahol még nem működik a cafeteria rendszer, ott közép távon tervezik ennek a kialakítását. Ebben a feladatban tud segítséget nyújtani a Coffein 2006 program, amely ingyenesen igénybe vehető az Accor Services ügyfelei számára. Mivel a Cafeteria rendszerek bevezetésénél a legnagyobb gond a megnövekedett adminisztráció, ezzel az eszközzel a vállalatok HR vezetői jelentős adminisztratív és szaktanácsadói támogatást kaphatnak.

  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Levonás jöhet a SZÉP Kártyákra! - Erre a határidőre érdemes figyelni!

Az új szabályt a munkavállalónak és a munkáltatóknak is figyelembe kell venniük. Teljes cikk

5 milliárd forintnyi alvó pénz van a SZÉP-kártyákon

A megnövekedett költési kedv ellenére hozzávetőlegesen 5 milliárd forintnyi "alvó pénz" ragadt benn a SZÉP-kártya tulajdonosoknál. A kártyákon... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb egészségpénztárak?

Három nagy szereplő határozza meg az egészségpénztárak piacát. A tavalyi évben mind taglétszámban, mind vagyonban nőtt a piac. Kik a nagy... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek