kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Miért érdemes az IT-t kiszervezni?

Kedvező trend a kisebb vállalkozásoknak is, hogy az IT-beruházás egyre kevésbé pénz kérdése. Az informatikai outsourcing esetében ugyanis a szolgáltató vállalja a költséges beruházásokat, a megrendelő pedig jóval alacsonyabb és előre tervezhető kiadásokkal használhatja mindezt - írja az FN24.hu.

images

images

A jelenlegi gazdasági helyzetben nincs pénz IT-fejlesztésekre - gyakori válasz arra a kérdésre, hogy miért nem a legkorszerűbb informatikával dolgoznak a cégek. Marton László, az Invitel ICT üzletfejlesztési igazgatója szerint kedvező trend a kisebb vállalkozásoknak is, hogy az IT-beruházás egyre kevésbé pénz kérdése.

Ha a vállalkozásnál a szoftverrel vannak gondok, akkor a Magyarországon is egyre ismertebb felhőszolgáltatásban érdemes gondolkodni, hardveres problémáknál pedig a szerverbérlés lehet az egyik járható út - javasolja a szakértő. A felhőszolgáltatás lényege, hogy a saját eszközök helyett az adatokat egy másik fél által üzemeltetett központi, külső eszközökön tárolják.

Marton László szerint az IT-outsourcing esetében is a fokozatosság a célravezető. Vannak olyan vállalatok, amely először például csak az adatmentést bérlik, majd a saját szervereiket biztonságos szerverparkokban helyezik el, továbblépésként pedig már nem a saját gépeikkel dolgoznak, hanem a szervereket is bérlik.

A felhőszolgáltatás azt is lehetővé teszi, hogy a cég csak annyit fizessen, amennyit használ: saját rendszereknél ez nem oldható meg, mivel azokat többnyire a szükséges maximális kapacitásra tervezik. A felhők olyan biztonsági rendszerrel működnek, amely beruházásként szintén nagy falat lenne a kkv-knak. A mai mobil világban pedig kifejezetten jól jön, hogy az eszközöktől függetlenül bárhonnan elérhetőek az adatok, és azok egyszerűen és gyorsan szinkronizálhatóak az irodai vagy akár az otthoni gépeken is.

FN24.hu
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk