kapubanner for mobile
Szerző: HR Portal
Megjelent: 2 éve

Mi sülhet ki a start-up működés és a multinacionális nagyvállalati kultúra (véletlen) találkozásából?

Olyan cég, ahol nagy érték a fejlesztői szaktudás egy, vagy több konkrét területen egyre több van a magyar piacon, akár nemzetközi karrierlehetőséget is kínálva. Olyan azonban, ahol emellett díjazzák a start-up szellemiséget, ami piacosítható ötletek kitalálásában és megvalósításában gondolkodik, annál kevesebb.

IT startup-
images

A felvásárló Cisco a felhőalapú megoldásokban akart léptéket váltani, amikor megvette a Banzai Cloud magyar startupot. Az akvizícióban a technológiát és a csapatot is megvásárolták és a Cisco technológiai inkubációs szervezetébe integrálták.

A Cisco a Google-hez hasonlóan kezdett egy globális csapat felépítésébe Cisco Emerging Technologies and Incubation néven, ahol az innovátor szakemberek és szofterfejlesztők fókuszában új üzleti lehetőségekre épülő ötletek kidolgozása, termékek, szolgáltatások tervezése és fejlesztése áll. Tagjai tehetséges és nyitott gondolkodású emberek, akik globális, világszínvonalú projektek létrehozásában vesznek részt, munkájukat pedig együttműködő partnerek, cégek, egyetemek segítik.

Ehhez a szervezethez csatlakozott idén év elején a budapesti székhelyű, 11 senior rendszermérnök összefogásával 2017-ben alapított Banzai Cloud, amelynek most 34 fős csapata jártas a Kubernetes-re épített, új generációs Cloud Native alkalmazások fejlesztésében és skálázásában, és nyílt forráskódon alapuló projektek és közösségek aktív résztvevője egyben.

Termékeik olyan automatizált alkalmazások, amelyek a nagyvállalatoknál használt felhő alapú rendszerek fejlesztését, üzemeltetését és használatát könnyítik meg, modernizálják, teszik rugalmassá és integrálhatóvá. A fejlesztésük alapja a Kubernetes nevű szoftver mély ismerete, ami önmagában is egy bonyolult rendszer, erre építve fejleszt a Banzai Cloud tulajdonképpen kulcsrakész hibrid rendszereket.

A Kubernetes alapú rendszereké a jövő?

A Kubernetes alapú rendszerek jelentik ma azt az őrületet, ami korábban a felhőre való átállás volt: a nagyvállalati ügyfelek mindenhol ezt a tudást keresik. A nagy megoldásszállító cégek nem akarnak lemaradni abban a versenyben, hogy Kubernetesre épülő, magas hozzáadott értékű megoldásokat tudjanak nyújtani. Ilyenkor pedig vagy kifejlesztik maguknak, vagy megveszik valakitől.

Aki csatlakozik a Banzai Cloud csapatához, az amellett, hogy nemzetközi karrierút bejárására számíthat, tapasztalatot szerezhet Cloud Native, Open Source és AI projektekben, agilis működésben, egy nagyvállalat keretein belül, biztonságban, szervezetten, de a start-upok minden előnyével. A termékfejlesztés mellett részt vehet a rendszeresen közzétett, technológiai deep-dive blogposztok elkészítésében, melyek segítenek elsajátítani a területhez kapcsolódó tudást az érdeklődő közönségnek.

Emellett mindenki lehetőséget kap saját ötletek kitalálására és azok megvalósítására is: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az itt dolgozók az idejük 20%-át saját maguk oszthatják be annak a reményében, hogy új érdekes es értékes projekteket dolgozzanak ki.

A Banzai Cloud most várja kísérletezésre nyitott, csapatjátékos mérnökök jelentkezését, sokféle projekt megvalósításához – Cloud Native, Golang, Front-end fejlesztők és tesztelő szakemberek személyében.
Merész ötletek valóra váltásával együtt megváltoztathatjuk azt, ami lehetséges az alkalmazásokban, a hálózatépítésben, az alkalmazásbiztonságban és máshol.

Ha érdekelnének Cisco ET&I részleg pozíciói, az alábbi oldalon találhatsz további információkat:

https://bit.ly/3oQKRnw

Nyitókép: Pixabay

(támogatott tartalom)

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A diákok több mint fele tanulna mesterséges intelligenciával, de csak kevesen férnek hozzá az iskolában

Németországban és Ausztriában tízből négy tanuló fér hozzá az AI-hoz az osztályteremben, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban ez az... Teljes cikk

Vajon megtaláljuk az egyensúlyt az ember és az AI között? - avagy az AI emberi arca

Vajon mit tartogat 2024-ben a mesterséges intelligencia? 2023-ban minden eseményen téma volt az AI és ember kapcsolata, hatása egymásra. HR szempontból... Teljes cikk

Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk