kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

500 munkahelyet teremtett Szegeden a BP Globális Szolgáltató Központ

Egy évtizede érkezett Magyarországra a BP Globális Szolgáltató Központja, amely budapesti székhelye mellett 2017-ben Szegeden is irodát nyitott. A vállalat a tervezettnél korábban, alig két év alatt félezer új állást hozott létre a Tisza-parti városban - írják sajtóközleményükben.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a BP Globális Szolgáltató Központja (BP GBS), hiszen a vállalat egy évtizeddel ezelőtt, 2009-ben nyitotta meg magyarországi központját, 2017-ben pedig 500 fős beruházással egy második szolgáltató irodát is létrehozott Szegeden. Két magyarországi helyszínén a BP GBS közel 2500 munkavállalót foglalkoztat, (közvetve pedig mintegy 27500 embernek teremt munkát Magyarországon. Ezzel a BP egyike Magyarország öt legnagyobb szolgáltatóközpontot üzemeltető vállalatának is.

A tervek szerint a szegedi iroda 2020-ra érte volna el az 500 fős létszámot, ám ez az ambiciózus cél mára már teljesült. A BP a Szegedi Tudományegyetemmel is együttműködik és közös kurzust indítanak minden évben, amelynek keretében eddig négy félév alatt mintegy 80 hallgató ismerhette meg a szolgáltatóközpontok működését és nyerhetett betekintést egy globálisan működő, nemzetközi és számos kultúrát magáénak tekintő energiai nagyvállalat mindennapjaiba.

A vállalat a 10. magyarországi jubileumát ünneplő szegedi eseményen bejelentette, hogy napelemeket fog telepíteni szegedi irodája tetőszerkezetére, és ezzel 45 tonnával csökkenti éves széndioxid kibocsátását. A cég három területen is lépéseket tesz az alacsonyabb karbonkibocsátás érdekében: környezettudatos munkahelyet fejleszt, megújuló energiát használ, illetve fenntartható mobilitást biztosít munkavállalói számára. Szeged a fenntartható városi közlekedést ösztönző SASMob projektben részt vevő európai városok egyike, amely programhoz a BP is csatlakozott. Emellett a vállalat, energiaipari szakértelmét hasznosítva, az Innovációs és Technológiai Minisztériummal is együttműködik az Európai Bizottság részére készített nemzeti energiastratégia és klímapolitika kidolgozásában.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk