Adományokat gyűjtöttek az Invitel munkavállalói
A vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére számos szervezet fogott össze. Az Invitel fontosnak tartotta, hogy több oldalról is segítsen a bajba jutottakon: a munkavállalók több száz kilogramm élelmiszert és 750 ezer forintot gyűjtöttek össze, áll a cég közleményében.
A katasztrófa által közvetlenül érintett ügyfeleinek az igénybevett szolgáltatás októberi havidíját az Invitel jóváírta, a szolgáltatást ingyenesen szüneteltette, illetve kötbérmentes megszüntetésre is lehetőséget adott.
Az Invitel a kárelhárításban résztvevő szervezetek számára ideiglenes és díjmentes telefon, illetve internetkapcsolatot épített ki a katasztrófát követő 24 órán belül.
A 1749-es segélyvonalon keresztül az Invitel hálózatából szintén több millió forint gyűlt össze. A hívásokból befolyt összeg a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászorulókhoz.
"Az ország egyik vezető tele- és infokommunikációs szolgáltatójaként természetes dolog, sőt inkább kötelesség, hogy segítséget nyújtsunk azzal, amivel tudunk. Erről szól a 1749-es segélyvonal is, ahol a mi szerepünk a kapcsolat létesítése a szükség és a segítség között. Szeretnénk köszönetet mondani minden ügyfelünknek, aki a 1749-es telefonszám felhívásával hozzájárult a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak támogatásához" - mondta Martin Lea, az Invitel vezérigazgatója.
"Az Invitel emellett fontosnak tartja, hogy ne csak telekommunikációs szolgáltatóként, nagyvállalatként, de partnerként is jelen legyen a segítségnyújtásnál. Minden dolgozónk érzi a felelősséget abban, hogy segítenünk kell a rászorulókon. Munkatársaink összefogásának köszönhetően a pénzgyűjtés mellett, számos olyan adományt juttathatunk el a katasztrófa helyszínére, amelyek segíthetnek az újrakezdésben" - tette hozzá Martin Lea.
Az Invitel jelenleg közel 1200 munkatársat foglalkoztat, központi irodája Budaörsön található.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A Hervis kivonul Magyarországról és Romániából, teljes bolthálózatát pedig a brit Frasers Group veszi át, ami több száz hazai munkavállaló... Teljes cikk
Több mint 72 milliárd forint értékben hajt végre fejlesztéseket Magyarországon az amerikai Procter & Gamble, ami ismét bizonyítja, hogy Donald Trump... Teljes cikk
A közép- és kelet-európai régió 500 legnagyobb vállalata listáját a 2024-es adatok szerint továbbra is a lengyel Orlen olajcég vezeti, a második... Teljes cikk
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja