Adományokat gyűjtöttek az Invitel munkavállalói
A vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére számos szervezet fogott össze. Az Invitel fontosnak tartotta, hogy több oldalról is segítsen a bajba jutottakon: a munkavállalók több száz kilogramm élelmiszert és 750 ezer forintot gyűjtöttek össze, áll a cég közleményében.
A katasztrófa által közvetlenül érintett ügyfeleinek az igénybevett szolgáltatás októberi havidíját az Invitel jóváírta, a szolgáltatást ingyenesen szüneteltette, illetve kötbérmentes megszüntetésre is lehetőséget adott.
Az Invitel a kárelhárításban résztvevő szervezetek számára ideiglenes és díjmentes telefon, illetve internetkapcsolatot épített ki a katasztrófát követő 24 órán belül.
A 1749-es segélyvonalon keresztül az Invitel hálózatából szintén több millió forint gyűlt össze. A hívásokból befolyt összeg a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászorulókhoz.
"Az ország egyik vezető tele- és infokommunikációs szolgáltatójaként természetes dolog, sőt inkább kötelesség, hogy segítséget nyújtsunk azzal, amivel tudunk. Erről szól a 1749-es segélyvonal is, ahol a mi szerepünk a kapcsolat létesítése a szükség és a segítség között. Szeretnénk köszönetet mondani minden ügyfelünknek, aki a 1749-es telefonszám felhívásával hozzájárult a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak támogatásához" - mondta Martin Lea, az Invitel vezérigazgatója.
"Az Invitel emellett fontosnak tartja, hogy ne csak telekommunikációs szolgáltatóként, nagyvállalatként, de partnerként is jelen legyen a segítségnyújtásnál. Minden dolgozónk érzi a felelősséget abban, hogy segítenünk kell a rászorulókon. Munkatársaink összefogásának köszönhetően a pénzgyűjtés mellett, számos olyan adományt juttathatunk el a katasztrófa helyszínére, amelyek segíthetnek az újrakezdésben" - tette hozzá Martin Lea.
Az Invitel jelenleg közel 1200 munkatársat foglalkoztat, központi irodája Budaörsön található.
- 2023.02.08Az MT. új szabályai - munkajogi aktualitások, változások 2023. Az Országgyűlés 2022. decemberében módosította a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt, mely több pontban is módosult a korábbiakhoz képest. On-line programunk keretében szeretnénk bemutatni résztvevőinknek a módosításban érintett részeket, aktualitásokat gyakorlati megközelítésben.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni.
Részletek
Jegyek
- 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
Fix alapbéremelést hajt végre az Auchan Magyarország - közölte az áruházlánc. Teljes cikk
Február elején kezdődnek a bértárgyalások az Audi Hungariánál. A cél, hogy a bérek reálértéke ne csökkenjen. Teljes cikk
Az elmúlt hetekben a Meta több mint 11 ezer embert, az Alphabet 12 ezret küldött el, az Amazon, ami az Egyesült Államok második legnagyobb... Teljes cikk