Átadták az Univer új kecskeméti üzemét
Átadták Kecskeméten az Univer Product Zrt. új gyártó üzemét. A 3 milliárd forintos beruházás lehetővé teszi a magyar és a román piac hazánkból történő ellátását, és a tartósítószermentes termékskála kiszélesítését.
A 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Univer Product Zrt. 60 éves történetében mérföldkőnek tekinthető beruházás két legfontosabb eleme az építési beruházás és a technológiai fejlesztés. Az új épület alapterülete meghaladja a 9000 négyzetmétert. Ez magában foglalja a gyártócsarnokon túl a raktárakat, valamint egy közösségi létesítményt is. A technológiai fejlesztés egyik fő eleme a legkorszerűbb műszaki színvonalat képviselő flakontöltő és csomagoló gépsor. Az új gyártósor lehetővé teszi a már tartósítószer-mentes Univer termékskála kiegészítését a flakonos kiszerelésű Univer majonézzel és Univer ketchuppal. A beruházáshoz szükséges tőke egészét az Univer önerőből és bankhitelből finanszírozta.
Az új üzem beindításával Magyarországról látjuk el a román piacot is. A gyár működésének beindítása azért is sürgető, mert Románia kétszámjegyű növekedést produkált az értékesítésben" - mondta el Molitórisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója.
- 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák!
Részletek
Jegyek
- 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők.
Részletek
Jegyek
- 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
Fix alapbéremelést hajt végre az Auchan Magyarország - közölte az áruházlánc. Teljes cikk
Február elején kezdődnek a bértárgyalások az Audi Hungariánál. A cél, hogy a bérek reálértéke ne csökkenjen. Teljes cikk
Az elmúlt hetekben a Meta több mint 11 ezer embert, az Alphabet 12 ezret küldött el, az Amazon, ami az Egyesült Államok második legnagyobb... Teljes cikk
- Fogvatartottak gyártanak környezetbarát burkolatokat Szegeden 3 hete
- Rengeteg magyar munkamániás 4 hete
- Ötszáz magasan kvalifikált munkahely jön létre a Schneider Electric dunavecsei okosgyárában 1 hónapja
- Dolgozók a kibertérben - Ezek a biztonsági fásultság legfőbb jelei 2 hónapja
- 18-ról 44 százalékra nőtt a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatottsága 2 hónapja
- Részlegesen betiltják a TikTokot a kormányzati munkahelyeken az USA-ban 2 hónapja
- Családbarát munkahely lett a Pannonhalmi Főapátság és a Nemzeti Választási Iroda is 2 hónapja
- ADHD-s munkatársak: Így támogathatjuk őket! 2 hónapja
- Kutya az irodában: 17 dolog, amire figyelned kell a kollégák és a kedvenced érdekében 2 hónapja
- Környezetbarát munkahelyek 2 hónapja
- Nagyszabású programmal zárja az évet az euJobs HR-Group 2 hónapja