Megjelent: 2 éve

Jurida Petra lesz a Central Médiacsoport HR-igazgatója

2020. október 15-től dr. Jurida Petra lesz a Central Médiacsoport HR-igazgatója. A vállalat eddigi médiajogásza Kárpáti Diánát váltja, aki távozik a cégtől.

Jurida Petra 2006 óta végzett feladatokat a kiadó, illetve elődje, a Sanoma Media Budapest megbízásából, 2008-tól látta el a digitális portfólió jogi támogatását infokommunikációs szakjogászként, és aktív szerepet vállalt a médiaipar digitalizálódásához kapcsolódó komplex folyamatok standardizálásában - közölte a Central.

2014-től a kiadó jogi ügyeinek koordinálása mellett médiapiaci érdekképviseleti szervezetek munkájában vett részt, jogalkotási folyamatokban vállalt meghatározó szerepet.

2009 óta a Central Médiaakadémia oktatója, 2020-ban pedig beválasztották a Szerzői Jogi Szakértői Testület tagjai közé. Idén pszichológia alapszakon is diplomát szerzett.

Jurida Petra jogi feladatait dr. Soós Andrea veszi át, aki már 2014 előtt is dolgozott a médiacsoport megbízásából, és a Central Média azóta is folyamatosan igénybe vette szakértelmét, jogi támogatását: Soós Andrea segítette például a kiadót 2018-ban a GDPR átállás kidolgozásában.

Kárpáti Diána, a vállalat eddigi hr-igazgatója távozik a kiadótól.

  • 2022.05.26Connect Konferencia Egy szakmai fórum azoknak, akik a vállalaton belül a belső kommunikáció és kultúra fejlesztésért felelnek. Tartalom, csatorna, kultúra és engagement témában mutatja be jó gyakorlataikat és tapasztalatait 45 HR, kommunikációs és marketing vezető. Részletek Jegyek
  • 2022.05.27Lean Fórum – Digitális Transzformáció Konferencia A program kialakítás alatt. A képzésre jelentkezés a jegyek menüpont alatt, vagy a következő telefonszámon: 06-1-201-1237 Részletek Jegyek
  • 2022.05.30AmCham HR Dream Day – motiváció és megtartás Találkozzunk a Kopaszin, ahol a Gallup londoni partnere beszél a nemzetközi HR trendekről, a legelismertebb hazai szakértőkkel együtt gondolkodunk motivációról, megtartásról, produktivitásról és adatvezérelt HR megoldásokról. Részletek Jegyek
  • 2022.07.21 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter