Megjelent: 4 hónapja

Jurida Petra lesz a Central Médiacsoport HR-igazgatója

2020. október 15-től dr. Jurida Petra lesz a Central Médiacsoport HR-igazgatója. A vállalat eddigi médiajogásza Kárpáti Diánát váltja, aki távozik a cégtől.

Jurida Petra 2006 óta végzett feladatokat a kiadó, illetve elődje, a Sanoma Media Budapest megbízásából, 2008-tól látta el a digitális portfólió jogi támogatását infokommunikációs szakjogászként, és aktív szerepet vállalt a médiaipar digitalizálódásához kapcsolódó komplex folyamatok standardizálásában - közölte a Central.

2014-től a kiadó jogi ügyeinek koordinálása mellett médiapiaci érdekképviseleti szervezetek munkájában vett részt, jogalkotási folyamatokban vállalt meghatározó szerepet.

2009 óta a Central Médiaakadémia oktatója, 2020-ban pedig beválasztották a Szerzői Jogi Szakértői Testület tagjai közé. Idén pszichológia alapszakon is diplomát szerzett.

Jurida Petra jogi feladatait dr. Soós Andrea veszi át, aki már 2014 előtt is dolgozott a médiacsoport megbízásából, és a Central Média azóta is folyamatosan igénybe vette szakértelmét, jogi támogatását: Soós Andrea segítette például a kiadót 2018-ban a GDPR átállás kidolgozásában.

Kárpáti Diána, a vállalat eddigi hr-igazgatója távozik a kiadótól.

  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter