Megjelent: 9 éve

Marek Feltl lett az IKEA regionális ügyvezető igazgatója

2012. július 1-jétől Marek Feltl, az IKEA Olaszország jelenlegi ügyvezető igazgató-helyettese tölti be az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős regionális ügyvezető igazgatói pozícióját. Marek új munkakörében első feladatának azt tartja, hogy munkatársai az IKEA vásárlókat és hétköznapi életüket jobban megismerjék, ezért legalább 200 otthon meglátogatását szervezi a cseh-magyar-szlovák régió munkatársai számára.

Marek karrierje 1992-ben indult az IKEA-nál, az IKEA Csehország logisztikai menedzsereként. Azóta több beosztásban és területen dolgozott, például Svédországban a Kelet-Európáért felelős Business Navigation területen, Prágában áruházvezetőként, valamint a cseh-magyar-szlovák régió regionális ügyvezető igazgató-helyetteseként.

Jelenlegi pozíciójában, az IKEA Olaszország ügyvezető igazgató-helyetteseként Marek 10 olaszországi IKEA áruházért (megközelítőleg 3000 munkatárssal), számos nemzeti funkcióért és nemzeti szintű projektért felelős. Az egyik ilyen projekt célja, hogy az IKEA minél több tudással rendelkezzen az emberek otthoni életéről, valamint IKEA megoldásokkal új módszereket alakítson ki az emberek álmainak megvalósítására, mindennapi igényeinek kielégítésére.

Mareket a cégnél felkészült vezetőnek és kereskedőnek tartják, gyakorlatias, cél- és vásárló orientált, valamint odafigyel a munkatársaira.

"A cseh-magyar-szlovák régióban a meglévő, jól működő alapra szeretnék építkezni, a kereskedelmi szemléletű áruházakra és a rendkívül vásárló-orientált munkatársakra. Fő célom a régió növekedésének biztosítása, felhasználva Olaszországban szerzett tapasztalatomat, egyes üzleti tevékenységeinket emocionálisabbá, spontánabbá téve, valamint ténylegesen inspirálva vásárlóinkat" -– - mondja Marek.

Marek szerint a növekedésnek négy fontos eleme van. Az IKEA termékek és megoldások megfizethetősége és piaci relevanciája, ezáltal minél több ember álmainak és igényeinek kielégítése. Az IKEA áruházak vitalitása és ajánlatai, amely egyben okot is szolgáltat a vásárlóknak ellátogatni az IKEA áruházakba, ahol mindig találnak valami újat és inspirálót. A megközelíthetőség, az új áruházi épületek kihasználása, valamint az e-kereskedelem jövőbeni bevezetése. Az IKEA márka arculatának építése -– az embereket támogató vállalatként-–, amely vezető szerepet vállal környezeti és szociális területeken.

"A növekedés elérésének egyetlen eszköze az egész szervezet ösztönzése, minden tevékenységünk során szem előtt tartva jelenlegi és potenciális vásárlóinkat" -–- összegzi Marek.

Marek nős, két felnőtt gyerek édesapja, hobbyja az utazás és a görkorcsolyázás, valamint szeret kertészkedés közben kikapcsolódni.
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter