kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

Megérkezett a Frissdiplomás Mikulás

A fiatalok nagy örömmel fogadták a cégek termékeiből összeállított egyedi hátizsákokat - írja közleményében a Frissdiplomás.

Kitűnni a tömegből - ez ma már nemcsak az elhelyezkedni vágyók, de a nyitott pozícióikat betölteni akaró munkaadók egyik kulcsmondata is. Egy még tanuló vagy akár már dolgozó, tehetséges szakember megnyeréséhez közel sem elég, ha jó feltételeket kínál az adott vállalat. Ennél több kell, azt egyedi módon és figyelemfelhívó eszközökkel kell tudniuk kommunikálni.

A hallgatók és pályakezdők más módszereket követnek, másként gondolnak a hivatástudatról, szakmáról, mint a megelőző generációk. A non-stop online jelenlét miatt sokkal tudatosabban szűrik az információt. A tömérdek e-mail és elektronikus üzenet tengerében ezért nehezebb figyelemfelkeltő tartalmat adni, egy-egy lehetőségre felhívni a figyelmüket.

A hiányszakmák területén toborzó vállalatok ebből kifolyólag egyre komolyabb kihívásokkal szembesülnek: van, ahol egyszerre akár száz feladatkör betöltésére keresnek új munkatársat. De hogyan szólíthatóak meg hatékonyabban a pályájuk elején járó szakemberek?

Az üzenetek minél személyesebb átadása sokat segíthet a munkaadóknak ebben. Ha sikerül kialakítani bennük egy jó benyomást, ha pozitív dolgokat kapcsolnak a céghez, már egy lépéssel közelebb kerülünk a célunkhoz - mondja Hajdú Csongor, a Frissdiplomás Kft. ügyvezetője.

Az ajándékozásnak a mindennapokban óriási pozitív ereje van. A Frissdiplomás Kft. különleges meglepetéssel készült célcsoportjának. 18 partnerével együttműködve ajándékcsomagot osztott Mikulás alkalmából 6 intézmény 11 helyszínén. A munkaadóknak lehetőségük volt egyedülálló módon megjelenni az intézményekben, közvetlenül megszólítani a gazdasági, informatikai, mérnöki területen tanulókat és a jó nyelvtudással rendelkező diákokat.

A kezdeményezéséhez csatlakozott az Adnovum, az Audi Hungaria, a Burn Energy Drink, az Exxonmobil, a Graphisoft, a Horalky Moments, a KFC, a KPMG, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft., az MSCI, az OPEL, az Oriflame, az OTP Bank, a Process Solutions, a Procter&Gamble, a SPAR Magyarország és a Magyar Suzuki Zrt.

A fiatalok nagy örömmel fogadták a cégek termékeiből összeállított egyedi hátizsákokat - mondta Hajdú Csongor.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Egyre kevesebb munkaórát teljesítenek az európai dolgozók

A dél-és kelet-európai országok állampolgárai általában több időt töltenek munkával, az Egyesült Királyság és Spanyolország az uniós átlag felett teljesített. Teljes cikk

Vágujhelyi Ferenc: bevált a NAV új gazdaságfehérítő eszköze

Bevált a NAV új gazdaságfehérítő eszköze, az adategyeztetés, hétfőn újabb egyeztetések kezdődnek - tájékoztatta Vágujhelyi Ferenc, a Nemzeti... Teljes cikk

Lázár János szerint 53 ezer ember "szarból épít várat nap mint nap"

Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter Facebook-bejegyzésében kiállt a MÁV-csoport dolgozói mellett, elismerve a magyar vasút számos... Teljes cikk